niedziela, 22 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościKlienci i kadryOlga Adamkiewicz dołącza do Media&Leads

Olga Adamkiewicz dołącza do Media&Leads

Z początkiem listopada 2024 roku Olga Adamkiewicz dołączyła do Media&Leads, firmy specjalizującej się w technologiach marketingowych i optymalizacji konwersji.

Adamkiewicz objęła stanowisko Chief Growth Officera. Będzie odpowiedzialna za wprowadzanie w agencji rozwiązań zwiększających konwersję, ze szczególnym uwzględnieniem klientów z branży e-commerce. Doświadczenie Adamkiewicz ma pomóc Media&Leads przyspieszyć rozwój dzięki wprowadzeniu nowych narzędzi technologicznych.

Olga Adamkiewicz to doświadczona liderka, której kariera obejmuje strategiczne role w e-commerce oraz sektorze FMCG. Ostatnio zarządzała spółką e-commerce Artgeist czy agencją Assembly Global (wcześniej Brand New Galaxy). Doradza start-upom w branżach gamingowych, medtechowych oraz lifestyle, od lat wspiera także największe organizacje pozarządowe, takie jak Fundację Odyseja Umysłu, WWF Polska, Club30% czy ostatnio – Stowarzyszenie Kobiety w Centrum.

W 2023 roku w roli szefowej komunikacji poprowadziła kampanię profrekwencyjną „Kobiety na Wybory” (nagrodzoną m.in. w kategorii Dokonania 15-lecia Sukcesu Pisanego Szminką, w KTR oraz nagrodą Gareta, jest również nominowana do Effie).

Podczas wyborów prezydenckich w lutym 2020 roku była z kolei szefowa komunikacji sztabu wyborczego Szymona Hołowni. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywała w Jeronimo Martins Polska, gdzie pełniła funkcję dyrektorki marketingu, oraz w Procter & Gamble.

Już 20 listopada Olga Adamkiewicz weźmie udział w konferencji PRoto na temat AI w branży komunikacji marketingowej. Będzie uczestniczką panelu dyskusyjnego poświęconego temu, jak sztuczna inteligencja zmienia i będzie zmieniać ten sektor. Dołącz do wydarzenia!

(mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj