20 października 2023 roku w San Francisco odbyła się gala PRGN Awards 2023, podczas której agencja OneMulti została nagrodzona za działania dla takich klientów jak DB Schenker, Volkswagen i Michael Page. Firma zdobyła trzy złote statuetki, jedną srebrną i jedną brązową.
Agencja otrzymała dwie złote statuetki w kategoriach Media Relations i Corporate Communication oraz jedną srebrną w kategorii B2B Communication za kampanię „4000 ton odpowiedzialności”, zrealizowanej dla firmy DB Schenker. Agencja była odpowiedzialna za wsparcie komunikacyjne transportu z Hiszpanii do Polski maszyny TBM w celu wydrążenia pierwszego tunelu na Podkarpaciu. One Multi było odpowiedzialne za pozytywny przekaz oraz zaangażowanie lokalnych społeczności.
Z kolei w kategorii B2C Communication – Product agencja została doceniona za projekt „Zima z samochodem elektrycznym”, który powstał we współpracy z Volkswagenem. OneMulti zaprosiło przedstawicieli mediów motoryzacyjnych w Bieszczady, by mogli wysłuchać wypowiedzi ekspertów Volkswagena o wydajnym użytkowaniu pojazdów elektrycznych zimą. Działanie miało na celu wzmocnienie przekonania, że samochody elektryczne są funkcjonalne również podczas trudnych warunków pogodowych.
Kampania „Talent Trends 2023”, przeprowadzona dla firmy Michael Page, została nagrodzona brązową statuetką w kategorii Corporate Communication. W ramach kampanii PageGroup przeprowadziło badania na 70 tys. respondentów na 37. różnych rynkach na całym świecie. Jego wyniki wskazały zmiany w postawach osób ubiegających się o pracę po pandemii. OneMulti komunikowało wyniki raportu w mediach.
Sieć PR Global Network, która składa się z ponad 50 firm public relations z całego świata, co roku organizuje konkurs PRGN Awards, w którym wyróżnia swoich członków za działania komunikacyjne. Agencja OneMulti należy do sieci od 16 lat. (af)