czwartek, 21 listopada, 2024

Opinie

„Prowokacja” Stanowskiego będzie nauczką na temat weryfikacji informacji?

Kto na tym zyska, a kto straci? Zapytaliśmy ekspertów...

Robert Lewandowski rozmienia się na drobne? Nowa współpraca piłkarza wywołała burzę

Jak wizerunkowo radzi sobie kapitan polskiej reprezentacji?

Kryzysowy case na lata. Jak LPP poradziło sobie z komunikacją po zarzutach kontynuowania działalności w Rosji?

Spółka odzieżowa z Gdańska tego samego dnia wydała trzy oświadczenia...

Kanał Zero wystartował. Czy faktycznie zagrozi mediom tradycyjnym?

„Nadchodzi czas weryfikacji założeń"...

Make Life Harder z rekordową zbiórką dla WOŚP. „Kluczem jest ich autentyczność”

Pod koniec finałowego dnia w skarbonce MLH dla WOŚP znalazło się...

ESG będzie dotyczyć każdego. Trendy 2024

Największym wyzwaniem dla biznesu będzie...

Wykorzystanie AI, konieczność ciągłego uczenia się. Trendy w PR na 2024 rok

Wyzwaniem niezmiennie będzie walka z dezinformacją...

Wideo wciąż na czele. Trendy w social mediach na 2024 rok

Nie można też pominąć wpływu sztucznej inteligencji zarówno na tworzenie treści, jak i analizę wyników działań...

Co przyniesie influencer marketing w 2024 roku?

„Teraz każda współpraca z influencerem musi być starannie dostosowana do jego społeczności, contentu i stylu"...

Employer branding w 2024 roku. Na co zwrócić uwagę?

Sukces działań będzie zależał od...

„2024 przynosi PR-owcom szansę na nowe otwarcia”. Czego spodziewa się branża w nowym roku?

O wyzwaniach, z jakimi przyjdzie się mierzyć, oraz o tym, jak im sprostać, mówią Hanna Waśko z Big Picture i Tomasz Alberski z K+ Group...

Rozwój AI, personalizacja treści, kryzys relacji. Co czeka PR w 2024 roku

„W obliczu nieustannie rosnącego przesytu informacyjnego jeszcze bardziej istotne będzie tworzenie emocjonalnych historii poprzez przemyślany storytelling”...