niedziela, 26 stycznia, 2025

Opinie

Reklamaspot_imgspot_img

Jeszcze więcej AI, VR i AR w eventach

Niesłabnącym trendem będzie także zrównoważony rozwój...

„Fundamentem w naszej branży powinny być wartości” – o PR i komunikacji w 2025 roku

W prognozach eksperci podkreślają, że warto skupić się na...

Kampanie prezydenckie zdominują scenę marketingu politycznego w 2025 roku

W prognozach eksperci zwracają uwagę m.in. na rosnącą siłę mediów społecznościowych...

„Odpowiedni dobór ambasadorów nigdy nie był aż tak istotny, jak teraz”. Influencer marketing w 2025 roku

Branża może spodziewać się także wielu wyzwań, takich jak...

Branża PR musi zacząć wyprzedzać zmiany

O tym, czego należy spodziewać się w 2025 roku, mówią Tomasz Alberski i Marcin Kasprzak...

Deepfake’i, dezinformacja, tematy wrażliwe społecznie. Tego mogą dotyczyć kryzysy w 2025 roku

Im bardziej firmy zaangażują się w myślenie o zagrożeniach z wyprzedzeniem, tym lepiej rozwiążą potencjalny problem...

Mamy regulacje. Co dalej? O ESG i CSR w 2025 roku

Specjaliści z branży zwracają uwagę, że przed firmami i organizacjami stoi szereg wyzwań...

Jakie trendy będą dominowały w obszarze sponsoringu w 2025 roku?

Eksperci z branży prognozują, że...

Globalne wydarzenia sportowe to „ogromne poligony do promocji marek”. Sponsoring w 2024 roku

Eksperci podkreślają, jak istotne znacznie odgrywają działania sponsoringowe w...

Wybory w USA wyznaczą kierunek marketingu politycznego? Podsumowanie 2024 roku

Jak zwracali uwagę eksperci, w mijającym roku dominowała personalizacja przekazów oraz...

Kampanie coraz bardziej zintegrowane. Podsumowanie 2024

Właściwie wszystkie kampanie, które miały znaczenie i były warte zapamiętania, skupiały się nie na produktach, a na emocjach i wartościach...

Gen Z, AI i zrównoważone wydarzenia. 2024 w branży event marketingu

Jakie wydarzenia i wyzwania mijającego roku zdefiniowały rynek?