16 lipca 2019 roku Związek Firm Public Relations uruchomił platformę zgłoszeniową konkursu Złote Spinacze. Jak co roku projekty będą rywalizować o statuetki w trzech kolorach (złotym, srebrnym i brązowym), a także nagrody specjalne – w tym nagrodę publiczności.
ZFPR wyznaczył trzy terminy zgłoszeń: do 12 sierpnia, 2 września oraz 5 września (we wszystkich przypadkach do godz. 16:00). Projekty można przesyłać w ramach 34 kategorii (18 głównych, 13 sektorowych, 3 specjalnych).
Najlepszy uczestnik konkursu otrzyma ponadto Tytanowego Spinacza, który będzie przyznany na podstawie wewnętrznego rankingu stworzonego według punktacji zamieszczonej w regulaminie. O tym, kto otrzyma Nagrodę Publiczności, zadecyduje głosowanie za pośrednictwem platformy.
„Celem konkursu jest promocja najlepszych praktyk PR-owych i komunikacyjnych, a także zwiększanie profesjonalizmu branży” – pisze ZFPR. Gala rozdania nagród odbędzie się 6 grudnia 2019 roku w Warszawie.
Informacje o konkursie, regulamin oraz wzór formularza zgłoszeniowego dostępne są na stronie.
PRoto.pl jest partnerem konkursu. (mp)