Jeszcze tylko do 5 września 2019 roku do godziny 16:00 przyjmowane są zgłoszenia do XVII edycji konkursu Złote Spinacze! Celem konkursu, którego organizatorem jest Związek Firm Public Relations, jest zwiększanie profesjonalizmu oraz podnoszenie standardów w branży public relations przez promowanie najlepszych, najbardziej kreatywnych i rzetelnie wykonanych projektów zrealizowanych w Polsce. Złote Spinacze mają też za zadanie edukować środowisko biznesowe na temat znaczenia PR-u dla funkcjonowania firm.
Czytaj też: Po co się zgłaszać do Złotych Spinaczy?
Projekty można przesyłać w ramach 34 kategorii (18 głównych, 13 sektorowych, 3 specjalnych). Podobnie jak w ostatnich latach, kampanie będą nagradzane statuetkami w trzech kolorach (złotym, srebrnym i brązowym), a także nagrodami specjalnymi – w tym Nagrodą Publiczności.
Najlepszy uczestnik konkursu otrzyma Tytanowego Spinacza, który zostanie przyznany na podstawie wewnętrznego rankingu stworzonego według punktacji zamieszczonej w regulaminie. O tym, kto otrzyma Nagrodę Publiczności, zadecyduje z kolei głosowanie za pośrednictwem specjalnej platformy.
Zgłoszeń można dokonać na stronie.
PRoto.pl jest partnerem konkursu. (mb)