piątek, 22 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościOstatni moment na zgłoszenia. „PR-day” już 13 czerwca w Warszawie

Ostatni moment na zgłoszenia. „PR-day” już 13 czerwca w Warszawie

O wyzwaniach i zagrożeniach współczesnej komunikacji będzie mowa już w czwartek, 13 czerwca 2019 roku, podczas konferencji szkoleniowej „PR-day”.

W czasie wydarzenia poruszone zostaną tematy takie jak: odpowiedzialność komunikacyjna PR-owca, przeprowadzenie audytu marki, wycena usług public relations, współpraca z influencerami, nowe technologie i obejmujące je prawo oraz customer experience kontra PR.

O tym, jak skutecznie prowadzić działania PR zgodnie z kodeksem etycznym i moralnym, opowie Karolina Borkowska-Bylicka, wiceprezes zarządu agencji Public Dialog. Będzie mówiła m.in. o umiejętnym wykorzystywaniu Kodeksu Dobrych Praktyk, Deklaracji Sztokholmskiej ICCO, Deklaracji Helsińskiej ICCO oraz Prawa Prasowego do prowadzenia rzetelnej i odpowiedzialnej komunikacji. Powie także, na co powinien uważać PR-owiec podczas realizowania działań komunikacyjnych i jakich błędów powinien się wystrzegać.

Karolina Borkowska

Mariusz Sokołowski, były wieloletni rzecznik prasowy Komendanta Głównego Policji, a obecnie współwłaściciel agencji R4S, powie z kolei, jak krok po kroku przeprowadzić audyt marki. Omówi m.in. znaczenie pracowników w budowaniu reputacji firmy oraz to, jak poprawić nadszarpnięty wizerunek firmy zanim wybuchnie kryzys.

Maria Buszman, prezes firmy Buszman. Komunikacja Doradztwo Badania Strategie oraz wykładowca Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, przedstawi natomiast zagadnienie wyceny działań PR. Powie, jak wyceniać usługi public relations, aby agencja zdobyła klienta, ale pozostała konkurencyjna na rynku, co jest podstawą do wyceny usług PR i jaką strategię cenową wybrać, aby uniknąć nieporozumień podczas wypłaty wynagrodzenia.

O prawnych aspektach pracy PR-owca i wykorzystaniu nowych technologii, ochronie wizerunku, wdrożeniu RODO w agencji PR oraz przechowywaniu, przetwarzaniu i ochronie danych osobowych będą mówili z kolei przedstawiciele kancelarii Łaszczuk i Wspólnicy – Marek Korcz, partner, oraz Agnieszka Zwierzyńska, Senior Associate.

Zofia Bugajna-Kasdepke, członkini zarządu MSL, przedstawi natomiast zagadnienie „customer experience vs. PR”. Powie m.in., jak pozytywne doświadczenia klientów (CX) wpływają na ich lojalność wobec marki i jej wizerunek.

Zofia Bugajna-Kasdepke

Wydarzenie skierowane jest do osób, które na co dzień zajmują się działaniami public relations w firmach, przedsiębiorców, którzy chcą zadbać o wizerunek swojej firmy czy studentów i absolwentów kierunków związanych z PR-em, którzy chcą zdobyć praktyczną wiedzę o nowoczesnej komunikacji.

Konferencja odbędzie się 13 czerwca 2019 roku w Hotelu Airport Okęcie przy ul. 17 stycznia 23 w Warszawie.

Organizatorem wydarzenia jest magazyn Online Marketing. Więcej informacji oraz bilety można znaleźć na stronie.

PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj