O wyzwaniach i zagrożeniach współczesnej komunikacji będzie mowa już w czwartek, 13 czerwca 2019 roku, podczas konferencji szkoleniowej „PR-day”.
W czasie wydarzenia poruszone zostaną tematy takie jak: odpowiedzialność komunikacyjna PR-owca, przeprowadzenie audytu marki, wycena usług public relations, współpraca z influencerami, nowe technologie i obejmujące je prawo oraz customer experience kontra PR.
O tym, jak skutecznie prowadzić działania PR zgodnie z kodeksem etycznym i moralnym, opowie Karolina Borkowska-Bylicka, wiceprezes zarządu agencji Public Dialog. Będzie mówiła m.in. o umiejętnym wykorzystywaniu Kodeksu Dobrych Praktyk, Deklaracji Sztokholmskiej ICCO, Deklaracji Helsińskiej ICCO oraz Prawa Prasowego do prowadzenia rzetelnej i odpowiedzialnej komunikacji. Powie także, na co powinien uważać PR-owiec podczas realizowania działań komunikacyjnych i jakich błędów powinien się wystrzegać.
Mariusz Sokołowski, były wieloletni rzecznik prasowy Komendanta Głównego Policji, a obecnie współwłaściciel agencji R4S, powie z kolei, jak krok po kroku przeprowadzić audyt marki. Omówi m.in. znaczenie pracowników w budowaniu reputacji firmy oraz to, jak poprawić nadszarpnięty wizerunek firmy zanim wybuchnie kryzys.
Maria Buszman, prezes firmy Buszman. Komunikacja Doradztwo Badania Strategie oraz wykładowca Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, przedstawi natomiast zagadnienie wyceny działań PR. Powie, jak wyceniać usługi public relations, aby agencja zdobyła klienta, ale pozostała konkurencyjna na rynku, co jest podstawą do wyceny usług PR i jaką strategię cenową wybrać, aby uniknąć nieporozumień podczas wypłaty wynagrodzenia.
O prawnych aspektach pracy PR-owca i wykorzystaniu nowych technologii, ochronie wizerunku, wdrożeniu RODO w agencji PR oraz przechowywaniu, przetwarzaniu i ochronie danych osobowych będą mówili z kolei przedstawiciele kancelarii Łaszczuk i Wspólnicy – Marek Korcz, partner, oraz Agnieszka Zwierzyńska, Senior Associate.
Zofia Bugajna-Kasdepke, członkini zarządu MSL, przedstawi natomiast zagadnienie „customer experience vs. PR”. Powie m.in., jak pozytywne doświadczenia klientów (CX) wpływają na ich lojalność wobec marki i jej wizerunek.
Wydarzenie skierowane jest do osób, które na co dzień zajmują się działaniami public relations w firmach, przedsiębiorców, którzy chcą zadbać o wizerunek swojej firmy czy studentów i absolwentów kierunków związanych z PR-em, którzy chcą zdobyć praktyczną wiedzę o nowoczesnej komunikacji.
Konferencja odbędzie się 13 czerwca 2019 roku w Hotelu Airport Okęcie przy ul. 17 stycznia 23 w Warszawie.
Organizatorem wydarzenia jest magazyn Online Marketing. Więcej informacji oraz bilety można znaleźć na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (mb)