Jeszcze do 9 września 2021 roku trwają zgłoszenia do XIX edycji Złotych Spinaczy. Tego dnia mija ostateczny czas na przesłanie projektów. W konkursie udział mogą wziąć kampanie i projekty zrealizowane na obszarze Polski przez agencje PR, firmy i korporacje, osoby prawne, instytucje państwowe i samorządowe, szkoły, uczelnie, NGO, a także samodzielnych specjalistów.
Konkurs Złote Spinacze organizowany przez Związek Firm Public Relations nagradza projekty public relations cechujące się największą kreatywnością, skutecznością i rzetelnością. Jego celem jest promocja najwyższych standardów w branży PR oraz edukacja środowiska biznesowego na temat znaczenia public relations w działaniach firm i instytucji.
W tegorocznej edycji konkursu projekty można zgłaszać do 35 kategorii, w tym trzech specjalnych: Kreatywność, Efektywność oraz Research&Insight (której partnerem jest IMM). Każdy projekt musi zostać zgłoszony przynajmniej do jednej kategorii głównej. Nową kategorią jest Employee experience i komunikacja wewnętrzna. O tym zagadnieniu rozmawiamy z Martą Pokutycką-Mądralą.
Czytaj więcej: W budowaniu doświadczeń pracowników kluczowy jest dialog
Obradom jury w 2021 roku przewodniczy Marcin Sienkowski, Head of Marketing w OLX.
Zwycięzcy konkursu zostaną ogłoszeni podczas gali 3 grudnia 2021 roku. Harmonogram i regulamin konkursu można znaleźć na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu.