Tylko do 5 lipca można zgłaszać prace do 16. edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. Publikacje custom publishing można zgłaszać w 12 kategoriach. Oceni je jury w nowym składzie.
Dodatkową zmianą w tegorocznej edycji Konkursu jest rozszerzenie kategorii multimedialnej. W tym roku projekt multimedialny będzie można zgłaszać w kategorii wewnętrznej i zewnętrznej.
„Komunikacja z pracownikami coraz częściej wykorzystuje kanały multimedialne, które mają charakter cykliczny, dlatego włączyliśmy je do Konkursu, aby promować najlepsze rozwiązania w tym obszarze” – mówi Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agencji custom publishing Agape, która jest organizatorem Konkursu.
Regulamin Konkursu i formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie Konkursu
Konkurs wspierają:
Patroni honorowi: Związek Firm Public Relations, IACL – Stowarzyszenia Ekspertów Komunikacji i Przywództwa, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, PTKS – Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej
Partner strategiczny: TVHR
Partnerzy: DULNIK communico, Centrum Jakości Prasy Firmowej
Sponsorzy: SARE
Patroni medialni: „Biuletyn o Biuletynach”, blog o custom publishing, blog o newsletterach, blog o komunikacji i mediach, Proto.pl, Signs.pl, „Marketer+”, „Vidart”, „PrintPartner” Portalmedialny.pl, „Papierniczy Świat”, Blog „Marketing Książki i Życie”.