Już po raz drugi w konkursie Złote Spinacze przyznana zostanie Nagroda Publiczności, której partnerem jest PRoto.pl.
Internetowe głosowanie potrwa jeszcze tylko do 23 listopada 2018 roku do północy.
O Nagrodę Publiczności walczy w tym roku 31 projektów – te, które otrzymały nominację w Złotych Spinaczach, a także zgłosiły swoje zainteresowanie już na etapie zgłaszania projektu do konkursu głównego. Zwycięzca zostanie ogłoszony podczas gali, która odbędzie się 7 grudnia 2018 roku.
Poniżej lista projektów, na które można głosować w tej kategorii:
#ETtalks – Engineering Tomorrow talks, Danfoss Poland
26. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy Złoty Melon, Boscata Jacek Stachera
#RabenExpress, Grupa Raben, Good For You
Adamed dla Seniora, Walk PR, Adamed
Bielsko Biała dla Toma Hanksa, Polskie Linie Lotnicze LOT Monika Jaskólska, Rafał Sonik, Gemini Park Bielsko-Biała, BB Oldtimer Garage, Carlex Design, Jadęzabiorę.pl, Lotnisko Chopina, Miasto Bielsko Biała, Manuka Communication
BurgerLOVE – brawurowy debiut MAX Burgers na polskim rynku, Hill+Knowlton Strategies Poland
Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj”, Turner Broadcasting System Poland, dotrelations
Dopal cenę swojej śmierci, Urząd Miasta Mysłowice, Agencja PR Pan Pikto
Forum Gdańsk: od betonowego kloca do nowego centrum miasta, Inn|tu Multi Poland, Grupa Eskadra
Historia sukcesu pisanego szminką…Sephora, Sephora, Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką
HOKUS KROKUS, Agencja ESKADRA, Agencja Happy Monday
ibis. tu mieszka muzyka, Public Dialog
IKEA Po Sąsiedzku, Agencja Warszawa
Internet naszego dzieciństwa, czyli Podwórko Talentów NIVEA, Partner of Promotion, NIVEA
„Profilaktyka, Człowieku!”, czyli jak skłonić milenialsów do zdrowych nawyków!, Hill+Knowlton Strategies Poland, VML Poland
Koleje Dolnośląskie pierwszym wyborem Dolnoślązaków, Komunikacja Plus, Koleje Dolnośląskie
LenovoZone.pl – najlepsza strona technologii, FFW Communication, Lenovo Polska
LPP podbija Londyn – salon Reserved na Oxford Street, Lighthouse Consultants, LPP
Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów, Cohn&Wolfe Grey Group Poland, Fundacja Rak’n’Roll Wygraj Życie
Odłóż smartfon i żyj, Panato PR, Tramwaje Warszawskie
Otwarcie po falstarcie – komunikacja kryzysowa FORUM Gdańsk, Agencja ESKADRA, Multi Poland, Inn|tu
Pol’and’Rock Festival 2018 – Zaraz Będzie Czysto, Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Złoty Melon, Boscata Jacek Stachera
Powiedz „Dziękuję”: Świąteczna Trasa Ciężarówek Coca-Cola, Rc2, Coca-Cola Poland Company, LiquidThread
Premiera serialu Canal+ Kruk. Szepty słychać po zmroku, Havas PR Warsaw, nc+
Sprawdź Promile, BOSCATA Jacek Stachera, Kompania Piwowarska, Złoty Melon
Świąteczna kampania społeczna Światłoczuli, Agencja Warszawa, RO Media Agencja Public Realtions
Wikingowie przejmują Polskę: TV HISTORY w czasach streamingu, Uszka w Barszczu & Dom Mediowy Czarna Owca, A+E Networks
Wirtuozi od kuchni, Targi w Krakowie
Witamy w zespole McDonald’s, MJCC, McDonald’s Polska
Zrozumieć starość, Promedica24 Fundacja Zaczyn, Procontent Communication, Walk Creative
Niezniszczalna tęcza, 180heartbeats/JvM
Z opisami projektów można zapoznać się na stronie glosowanie.zlotespinacze.pl. Za jej pośrednictwem odbywa się też głosowanie. W tym roku każda osoba może zagłosować tylko raz i wybrać tylko jeden projekt.
Więcej informacji o konkursie oraz regulamin można znaleźć na stronie.
PRoto.pl jest partnerem Nagrody Publiczności oraz patronem medialnym konkursu Złote Spinacze 2018.