sobota, 21 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościOstatnie dni głosowania w konkursie Raporty Społeczne 2017

Ostatnie dni głosowania w konkursie Raporty Społeczne 2017

Organizatorzy 11. edycji konkursu Raporty Społeczne – Forum Odpowiedzialnego Biznesu i firma Deloitte – przypominają o zbliżającym się terminie zakończenia głosowania publiczności, zachęcając jednocześnie do udziału w wytypowaniu najlepszej pracy. Firma lub organizacja, która uzyska najwięcej głosów za swoją publikację, zostanie uhonorowana nagrodą internautów.

Najlepszy raport można wskazać na stronie konkursowej do 17 września 2017 roku. Do wyboru są rekordowo aż 44 prace z zakresu CSR i zrównoważonego rozwoju – 40 opracowanych przez firmy, dwa przez fundacje korporacyjne i po jednym przez organizację pozarządową i instytucję publiczną. Listę podmiotów biorących udział w konkursie prezentowaliśmy tutaj.

„Głosowanie jest szansą na zapoznanie się z całym spektrum raportów, i co za tym idzie, aktywności organizacji z zakresu CSR np. na rzecz społeczeństwa czy środowiska. Internauci stają się tym samym bardziej świadomymi klientami, pracownikami, dostawcami” – zachęca do udziału w głosowaniu Marzena Strzelczak, dyrektorka generalna Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Każdy internauta może oddać głos na trzy raporty – wystarczy podać swój adres e-mail i określić, do jakiej grupy interesariuszy się należy. Swój wybór należy potwierdzić, klikając w link wygenerowany automatycznie na skrzynkę mailową.

Jak twierdzi Irena Pichola, partner i lider zespołu ds. zrównoważonego rozwoju w Polsce i w Europie Środkowej w Deloitte: „Internauci, jak co roku, mają szansę wybrać ich zdaniem najlepszy raport zgłoszony do konkursu oceniając, jaki faktycznie wpływ wywiera przedsiębiorstwo na otaczającą rzeczywistość, oraz czy firmy dbają o środowisko naturalne, pracowników i warunki pracy”.

Ogłoszenie zwycięzcy w tej i pozostałych kategoriach (nagroda główna, najlepszy debiut, nagroda dziennikarzy, nagroda Ministra Rozwoju, wyróżnienia) odbędzie się na 10 października.

Konkurs Raporty Społeczne odbywa się od 2007 roku. Jego głównym celem jest zwrócenie uwagi na znaczenie raportowania niefinansowego i wskazanie dobrych praktyk w tym zakresie.

PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. Joanna Jałowiec, redaktor naczelna portalu, zasiada w jury przyznającym nagrodę dziennikarzy.

Forum Odpowiedzialnego Biznesu korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów.

(bm)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj