20 grudnia 2023 roku ukazało się najnowsze wydanie Magazynu Kompas NGO, przygotowanego przez Fundację Pro NGO. W tej odsłonie kwartalnika poruszono tematy budowania marki osobistej, pozyskiwania środków finansowych dla NGO od biznesu czy trendów w komunikacji.
W wydaniu znalazł się m.in. artykuł Małgorzaty Baran, redaktor naczelnej PRoto.pl, o trendach w komunikacji online (s. 32).
W numerze można przeczytać także m.in. takie teksty:
• „Sens i misja pracy, czyli głębsze znaczenie tego, co robimy zawodowo” Marty Pigli z Growth Care
• „Spójna komunikacja, czyli sztuka budowania mostów między marką i jej odbiorcami” Marka Gonsiora, niezależnego doradcy Marketers
• „Pomoc prawna w branży eventowej – o czym warto pamiętać” Anny Glas z Kancelarii Legalden
• „Zarządzanie zespołem wielopokoleniowym: praktyczne wskazówki dla liderów” Anny Słyś z Nokii
• „Rola zarządzania projektami w organizacjach pozarządowych: klucz do skuteczności” Ewy Bednarczyk, GMP EMEA
• „Jak wdrożyć employer branding w NGO krok po kroku” Anny Macnar z HRM Institute
Magazyn można pobrać bezpłatnie ze strony.
„Okres świąteczno-noworoczny to doskonała chwila na refleksję, dlatego w tym numerze znajdziecie mnóstwo inspiracji oraz praktycznych wskazówek, które pomogą Wam przygotować się do przyszłorocznych aktywności” – podkreślają wydawcy magazynu.
PRoto.pl jest patronem medialnym projektu.