W styczniu 2020 roku firma OTCF rozstrzygnęła przetarg na obsługę komunikacyjną marki własnej 4F oraz dystrybuowanej przez nią od tego roku marki Under Armour. Wygranymi agencjami są Prêt-à-Porter PR, BeDigital i Labcon.
Prêt-à-Porter PR poprowadzi showroomy obu marek. Odpowiadać będzie także za bieżące wsparcie wewnętrznego działu PR OTCF – m.in. przygotowanie, adaptację i dystrybucję materiałów prasowych oraz organizację sezonowych spotkań prasowych w showroomie.
BeDigital zajmie się obsługą mediów społecznościowych marki 4F (Facebook i Instagram) zarówno w Polsce, jak i za granicą.
Labcon odpowiadać będzie za zaadaptowanie globalnej strategii marki Under Armour na rynek polski, aktywacje i działania niestandardowe, współpracę z influencerami oraz obsługę polskiej strony na Facebooku.
Strony nie ujawniają pozostałych szczegółów współpracy.
Poprzednio 4F było obsługiwane przez Fashion PR (prowadzenie showroomu i bieżące wsparcie działań PR) oraz F11 oraz 121PR (obsługa mediów społecznościowych). (ak)