Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Otodom ma nową identyfikację wizualną. na początku września 2021 roku otodom – internetowy serwis z ogłoszeniami o nieruchomościach – wprowadził nową identyfikację wizualną. marka zaczęła także nową kampanię, w której narratorami są domy opowiadające historię spotkania z właścicielami. jak wyjaśnia otodom, marka obchodzi właśnie 15-lecie, w związku z tym zdecydowała się na rebranding. jak mówi anna adrian, marketing manager otodom, „w internecie to kawał czasu, wiele się zmieniło”. serwis, który początkowo miał łączyć kupujących i sprzedających nieruchomości, dzisiaj prowadzi szersze działania: chce „inspirować, doradzać i pomagać poruszać się w niełatwym świecie nieruchomości” – mówi przedstawicielka marki. „dzielimy się wiedzą i danymi, by poszukujący nowego domu mogli podjąć świadome decyzje. słuchamy naszych klientów i wprowadzamy kolejne narzędzia, które ułatwiają transakcje użytkownikom indywidualnym, agentom i deweloperom. a jednocześnie dbamy o emocje” – wyjaśnia dalej. zmiany te mają podkreślać odświeżona identyfikacja wizualna i nowa platforma komunikacji. poprzednie logo otodom. jak czytamy w komunikacie prasowym, „nowy system identyfikacji wizualnej został oparty na ewolucji i ulepszeniu dotychczasowych identyfikatorów marki, ale przeszedł także rewolucję, która uzupełniła je o nowe elementy”. „dzięki dynamicznemu brandingowi marka otodom zyskała nie tylko bardziej profesjonalny charakter, ale także czytelny i nowoczesny wymiar” – wyjaśniają twórcy logo. za przygotowanie nowego systemu identyfikacji wizualnej marki odpowiadał kuba ‘enzo’ rutkowski z zespołem kommunikat studio. jak wyjaśnia projektant, zmieniona identyfikacja miała nie tylko uporządkować język wizualny marki, lecz pokazać zmiany, jakie nastąpiły w jej strategii i komunikacji. „szukaliśmy również niekonwencjonalnego sposobu na zinterpretowanie tematu nieruchomości” – dodaje rutkowski. jak mówi, w związku z tym „metafory zawarte w samym logotypie” są oparte na prostych kształtach geometrycznych. „plany budowy, czy sama architektura opierają się głównie na kształcie kwadratu i prostokąta. dlatego uprościliśmy ikony daszków, domków do jeszcze bardziej elementarnej symboliki domu jaką stał się kwadrat. markę otodom przedstawiliśmy jako kształt idealny, czyli koło, które jest zawarte w samej nazwie poprzez litery o. połączenie tych dwóch figur stworzyło symbol, który zastąpił literę »o« w wyrazie »dom«, aby wzmocnić jeszcze bardziej jego znaczenie” – wyjaśnia dalej projektant. nowa identyfikacja została wprowadzona już we wszystkich kanałach marki otodom. wraz z rebrandingiem rozpoczęła się nowa kampania reklamowa, w ramach której powstała seria trzech spotów. w każdym z nich dom jest narratorem i opowiada historię poznania z mieszkańcami. (mb).
Na początku września 2021 roku Otodom – internetowy serwis z ogłoszeniami o nieruchomościach – wprowadził nową identyfikację wizualną. Marka zaczęła także nową kampanię, w której narratorami są domy opowiadające historię spotkania z właścicielami.
Jak wyjaśnia Otodom, marka obchodzi właśnie 15-lecie, w związku z tym zdecydowała się na rebranding. Jak mówi Anna Adrian, Marketing Manager Otodom, „w internecie to kawał czasu, wiele się zmieniło”. Serwis, który początkowo miał łączyć kupujących i sprzedających nieruchomości, dzisiaj prowadzi szersze działania: chce „inspirować, doradzać i pomagać poruszać się w niełatwym świecie nieruchomości” – mówi przedstawicielka marki. „Dzielimy się wiedzą i danymi, by poszukujący nowego domu mogli podjąć świadome decyzje. Słuchamy naszych klientów i wprowadzamy kolejne narzędzia, które ułatwiają transakcje użytkownikom indywidualnym, agentom i deweloperom. A jednocześnie dbamy o emocje” – wyjaśnia dalej. Zmiany te mają podkreślać odświeżona identyfikacja wizualna i nowa platforma komunikacji.
Poprzednie logo Otodom
Jak czytamy w komunikacie prasowym, „nowy system identyfikacji wizualnej został oparty na ewolucji i ulepszeniu dotychczasowych identyfikatorów marki, ale przeszedł także rewolucję, która uzupełniła je o nowe elementy”. „Dzięki dynamicznemu brandingowi marka Otodom zyskała nie tylko bardziej profesjonalny charakter, ale także czytelny i nowoczesny wymiar” – wyjaśniają twórcy logo. Za przygotowanie nowego systemu identyfikacji wizualnej marki odpowiadał Kuba ‘Enzo’ Rutkowski z zespołem Kommunikat studio. Jak wyjaśnia projektant, zmieniona identyfikacja miała nie tylko uporządkować język wizualny marki, lecz pokazać zmiany, jakie nastąpiły w jej strategii i komunikacji. „Szukaliśmy również niekonwencjonalnego sposobu na zinterpretowanie tematu nieruchomości” – dodaje Rutkowski. Jak mówi, w związku z tym „metafory zawarte w samym logotypie” są oparte na prostych kształtach geometrycznych. „Plany budowy, czy sama architektura opierają się głównie na kształcie kwadratu i prostokąta. Dlatego uprościliśmy ikony daszków, domków do jeszcze bardziej elementarnej symboliki domu jaką stał się kwadrat. Markę Otodom przedstawiliśmy jako kształt idealny, czyli koło, które jest zawarte w samej nazwie poprzez litery O. Połączenie tych dwóch figur stworzyło symbol, który zastąpił literę »O« w wyrazie »dom«, aby wzmocnić jeszcze bardziej jego znaczenie” – wyjaśnia dalej projektant.
Nowa identyfikacja została wprowadzona już we wszystkich kanałach marki Otodom.
Wraz z rebrandingiem rozpoczęła się nowa kampania reklamowa, w ramach której powstała seria trzech spotów. W każdym z nich dom jest narratorem i opowiada historię poznania z mieszkańcami.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Otodom ma nową identyfikację wizualną. na początku września 2021 roku otodom – internetowy serwis z ogłoszeniami o nieruchomościach – wprowadził nową identyfikację wizualną. marka zaczęła także nową kampanię, w której narratorami są domy opowiadające historię spotkania z właścicielami. jak wyjaśnia otodom, marka obchodzi właśnie 15-lecie, w związku z tym zdecydowała się na rebranding. jak mówi anna adrian, marketing manager otodom, „w internecie to kawał czasu, wiele się zmieniło”. serwis, który początkowo miał łączyć kupujących i sprzedających nieruchomości, dzisiaj prowadzi szersze działania: chce „inspirować, doradzać i pomagać poruszać się w niełatwym świecie nieruchomości” – mówi przedstawicielka marki. „dzielimy się wiedzą i danymi, by poszukujący nowego domu mogli podjąć świadome decyzje. słuchamy naszych klientów i wprowadzamy kolejne narzędzia, które ułatwiają transakcje użytkownikom indywidualnym, agentom i deweloperom. a jednocześnie dbamy o emocje” – wyjaśnia dalej. zmiany te mają podkreślać odświeżona identyfikacja wizualna i nowa platforma komunikacji. poprzednie logo otodom. jak czytamy w komunikacie prasowym, „nowy system identyfikacji wizualnej został oparty na ewolucji i ulepszeniu dotychczasowych identyfikatorów marki, ale przeszedł także rewolucję, która uzupełniła je o nowe elementy”. „dzięki dynamicznemu brandingowi marka otodom zyskała nie tylko bardziej profesjonalny charakter, ale także czytelny i nowoczesny wymiar” – wyjaśniają twórcy logo. za przygotowanie nowego systemu identyfikacji wizualnej marki odpowiadał kuba ‘enzo’ rutkowski z zespołem kommunikat studio. jak wyjaśnia projektant, zmieniona identyfikacja miała nie tylko uporządkować język wizualny marki, lecz pokazać zmiany, jakie nastąpiły w jej strategii i komunikacji. „szukaliśmy również niekonwencjonalnego sposobu na zinterpretowanie tematu nieruchomości” – dodaje rutkowski. jak mówi, w związku z tym „metafory zawarte w samym logotypie” są oparte na prostych kształtach geometrycznych. „plany budowy, czy sama architektura opierają się głównie na kształcie kwadratu i prostokąta. dlatego uprościliśmy ikony daszków, domków do jeszcze bardziej elementarnej symboliki domu jaką stał się kwadrat. markę otodom przedstawiliśmy jako kształt idealny, czyli koło, które jest zawarte w samej nazwie poprzez litery o. połączenie tych dwóch figur stworzyło symbol, który zastąpił literę »o« w wyrazie »dom«, aby wzmocnić jeszcze bardziej jego znaczenie” – wyjaśnia dalej projektant. nowa identyfikacja została wprowadzona już we wszystkich kanałach marki otodom. wraz z rebrandingiem rozpoczęła się nowa kampania reklamowa, w ramach której powstała seria trzech spotów. w każdym z nich dom jest narratorem i opowiada historię poznania z mieszkańcami. (mb).