poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościPanasonic obsługiwany w social mediach przez WebTalk

Panasonic obsługiwany w social mediach przez WebTalk

Agencja WebTalk odpowiada za prowadzenie działań komunikacyjnych dla marki Panasonic na dziewięciu rynkach europejskich: w Polsce, Rumunii, Chorwacji, Serbii, Bułgarii, Bośni i Hercegownie, Słowenii oraz na Litwie i Węgrzech.

WebTalk, jako agencja hubowa w regionie CEE, przygotowała i realizuje strategię obecności marki w digitalu. Pierwszy etap działań koncentrował się na komunikowaniu setnej rocznicy powstania marki Panasonic i dotarciu do młodszej grupy użytkowników. Agencja była odpowiedzialna za współpracę z influencerami z krajów CEE prowadzącymi działania na Instagramie i YouTubie, wyprodukowała także limitowaną edycję stu numerowanych, brandowanych bluz.

Uruchomiono także regionalny kanał @panasonic_is_now na Instagramie. Webtalk odpowiada za jego bieżącą obsługę.

Do obowiązków agencji należy także: prowadzenie komunikacji na dziewięciu lokalnych profilach Panasonic na Facebooku, realizowanie kampanii produktowych z influencerami i działań reklamowych social ads, a także tworzenie autorskiego contentu i produkcja sesji zdjęciowych.

Po stronie agencji projekt prowadzi Ala Moderska, Account Manager, z zespołu Adama Skrzypka, Senior Account Managera.

Współpraca rozpoczęła się w kwietniu 2018 roku, jednak agencja poinformowała o niej pod koniec sierpnia. WebTalk wybrano w przetargu. Strony nie informują o pozostałych szczegółach umowy. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj