Jak budować głęboką relację z konsumentem i przekazać wartości marki? Jakie cele są realne do osiągnięcia przez zaangażowanie w CSR? O tym będą dyskuskutować w poniedziałek 10 października w Trzecie Piętro Cafe, w Traffic Club w Warszawie, rozmówcy spotkania „Panel CSR, czyli społeczny wymiar marki”.
W pierwszej części spotkania poznamy wyniki II badania „Panel CSR”, cyklicznego projektu poświęconego tematyce działań CR i CRM. Badanie to pokazuje zmianę w podejściu konsumentów do programów społecznego zaangażowania marek – nie chcą oni być już traktowani jako dostarczyciele pieniędzy, tylko jako aktywni partnerzy.
Następnie przedstawiciele firm: Orange, Coca-Cola, Ecco i Vodka Belvedere będą mówić o tym, jak wygląda realizacja programów CR w praktyce: jakie cele osiąga marka angażując się w tego rodzaju działania, jakie wynikają z tego korzyści i czy rzeczywiście firmom udaje się dzięki nim budować z konsumentami głębszą relację.
Badanie realizowane jest przez Laboratorium Badania Komunikacji Społecznej we współpracy z Fabryką Komunikacji Społecznej. PRoto.pl objęło wydarzenie swoim patronatem.
Więcej informacji na stronie