Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
PARP wybrał agencję do świadczenia usług PR. na początku października 2023 roku polska agencja rozwoju przedsiębiorczości ogłosiła, że roztrzygnęła przetarg na obsługę pr i zakup mediów. remarkable ones zajmie się świadczeniem usług public relations, a euvic media będzie odpowiedzialne za usługi pośrednictwa w zakupie powierzchni w mediach. w ramach współpracy agencja remarkable ones ma wspierać doradczo zespół komunikacji i mediów parp, pisać komunikaty prasowe, organizować konferencje prasowe i dokonywać podsumowania wydarzenia oraz efektywnie zarządzać sytuacją kryzysową w mediach. umowa będzie obowiązywała przez 2 lata, bez możliwości przedłużenia. oprócz remarkable ones, oferty złożyły takie agencje jak: clear communication group, itbc communication, partner of promotion, sigma bis, 38pr & content communication, komunikacja plus group. z kolei euvic media będzie tworzyć mediaplany, a także pośredniczyć w zakupie powierzchni w prasie i na portalach internetowych, czasu antenowego w stacjach radiowych i telewizyjnych. współpraca będzie trwała przez 24 miesiące, również bez możliwości kontynuowania. papr uzasadniła swoje wybory argumentując, że oferty uzyskały największą liczbę punktów w ramach kryteriów oceny ofert oraz spełniły wymagania w specyfikacji warunkach zamówienia i „upzp”. (af).
Na początku października 2023 roku Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ogłosiła, że roztrzygnęła przetarg na obsługę PR i zakup mediów. Remarkable Ones zajmie się świadczeniem usług public relations, a Euvic Media będzie odpowiedzialne za usługi pośrednictwa w zakupie powierzchni w mediach.
W ramach współpracy agencja Remarkable Ones ma wspierać doradczo zespół komunikacji i mediów PARP, pisać komunikaty prasowe, organizować konferencje prasowe i dokonywać podsumowania wydarzenia oraz efektywnie zarządzać sytuacją kryzysową w mediach. Umowa będzie obowiązywała przez 2 lata, bez możliwości przedłużenia.
Oprócz Remarkable Ones, oferty złożyły takie agencje jak: Clear Communication Group, ITBC Communication, Partner of Promotion, Sigma Bis, 38PR & Content Communication, Komunikacja Plus Group.
Z kolei Euvic Media będzie tworzyć mediaplany, a także pośredniczyć w zakupie powierzchni w prasie i na portalach internetowych, czasu antenowego w stacjach radiowych i telewizyjnych. Współpraca będzie trwała przez 24 miesiące, również bez możliwości kontynuowania.
PAPR uzasadniła swoje wybory argumentując, że oferty uzyskały największą liczbę punktów w ramach kryteriów oceny ofert oraz spełniły wymagania w Specyfikacji Warunkach Zamówienia i „uPzp”. (af)