Gazeta Pomorska informuje o kampanii społecznej „Patriotyzm jutra”. Akcja jest organizowana przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Narodowe Centrum Kultury. Pomysłodawcy kampanii chcą, jak pisze gazeta: „(…) promować postawy obywatelskie i patriotyczne oraz nowe formy popularyzowania historii”. Akcja składa się z etapu ogólnopolskiego, podczas którego w miastach zawisną billboardy, na których znajdą się „(…) przedstawiciele starszego i młodego pokolenia”. W etapie lokalnym jednostki samorządu terytorialnego, instytucje kultury, stowarzyszenia i organizacje pozarządowe, a także szkoły mogą zgłaszać propozycje oryginalnego sposobu promowania patriotyzmu. Jak pisze gazeta: „Pomysły mogą przybierać różnorodną formę: programów edukacyjnych, multimedialnych, akcji społecznych i kulturalnych, warsztatów, wystaw, konkursów i konferencji”. Najciekawsze propozycje otrzymają dofinansowanie z budżetu programu. (psp)