W marcu 2021 roku Paweł Modzelewski został Head of Socialyse w Havas i odpowiada tam za rozwój oferty contentmarketingowej. Na nowym stanowisku będzie wspierać w tym zakresie klientów Havas Media Group i Havas Creative Group.
Modzelewski ma 14-letnie doświadczenie w obszarze komunikacji marketingowej. Poprzednio kierował działem Strategy & Creative w agencji 24/7Communication, gdzie wspierał zespoły w wykorzystaniu nowych narzędzi oraz kanałów opartych o rozwiązania cyfrowe. Wcześniej jako Head of Social stworzył i rozwijał kilkunastoosobowy dział mediów społecznościowych w Publicis Groupe, gdzie obsługiwał takich klientów jak: T-Mobile, Link4, Crunchips, Milka, Samsung czy Coca-Cola. Pracował też nad strategiami dla takich marek jak McDonald’s, Orange czy Wedel. Jest inicjatorem powstania grupy roboczej PR w ramach IAB Polska. Ukończył politologię i socjologię na Uniwersytecie Warszawskim.
Modzelewski na obecnym stanowisku zastąpił Mateusza Walkowiaka, który rozstał się z firmą. (kd)