Wybierz dowolny tekst i kliknij ikonę, aby posłuchać!
sobota, 24 maja, 2025
Strona głównaAktualnościPepsi będzie mieć nowe logo

Pepsi będzie mieć nowe logo

Pod koniec marca 2023 roku Pepsi zaprezentowało nową identyfikację wizualną, która zostanie wprowadzona w Ameryce Północnej jesienią 2023 roku, a na całym świecie w 2024 roku.

Marka świętuje 125 rocznicę istnienia, a zmiana logo jest pierwszą od 14 lat taką aktualizacją.

Nowa identyfikacja wizualna łączy elementy historii marki z nowoczesnością, aby połączyć przyszłe pokolenia z dziedzictwem Pepsi – przekonuje Mauro Porcini, Chief Design Officer w PepsiCo.

Nowy branding obejmuje znaną konsumentom kulę ziemską oraz znak słowny Pepsi, nawiązujące do tradycji, a także odświeżone kolory (elektryzujący błękit, czerń, czerwień), które mają wprowadzać kontrast i przewagę współczesności nad klasyczną kolorystyką marki. Jak przekazuje firma, ze względu na ciągłą koncentrację na Pepsi Zero Cukru w projekcie znalazł się kolor czarny, co ma pokazać zaangażowanie w bezcukrową wersję produktu.

„Niestandardowy” krój pisma z kolei ma odzwierciedlać pewność siebie i „nieszablonowy sposób myślenia” marki. Fale w logo mają z kolei przywoływać rytm i energię, jaką daje muzyka, będąca ważną częścią dziedzictwa Pepsi. Nowy znak ma też łączyć rzeczywistość ze światem wirtualnym.

Źródło: YouTube/Pepsi

Wybierz i posłuchaj