Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Skuteczny personal branding. 10 wskazówek. o tym, o jakie kwestie należy zadbać, budując markę osobistą, pisze mel carson na prdaily.com. 1. zdjęcie profilowe. twój nowy, profesjonalny wizerunek zaczyna się od… obrazu. zmrużone oczy, uśmiech i „inteligentny” strój sprawią, że będziesz wyglądać na kompetentnego, sympatycznego i wpływowego. 2. obecność w sieci. bądź widoczny online, by z łatwością można było cię wyszukać. co więcej, w internecie posługuj się prawdziwymi danymi. 3. profesjonalny cel. co przekonuje cię do wstania z łóżka? co sprawia, że jesteś lepszy i co robisz, by takim być? cel oznacza drogę, a nie wynik np. wypłatę. 4. słuchanie i współczucie. naucz się tego. aby można było mówić o udanym personal brandingu, należy znaleźć równowagę między tym, co wiesz, a tym czego musisz się jeszcze nauczyć. 5. ćwiczenie pisania. pomyśl, zanim udostępnisz swoje myśli w internecie. udoskonalaj swoje umiejętności pisarskie. 6. digitalowa obecność. staraj się, by twoje konta w mediach społecznościowych były aktualne. 7. analiza konkurentów. zobacz, co robią i mówią ludzie w twojej niszy i czy są skuteczni, odnoszą sukcesy. 8. opis. zawrzyj w nim, kim są twoi odbiorcy, jaka jest twoja misja i wartości. 9. podziel się doświadczeniem. każdy ma świetne doświadczenia i historie. zacznij tworzyć własną profesjonalną narrację. 10. taktyka w mediach społecznościowych. zastosuj strategię w social mediach, by zwiększyć swoją wykrywalność, zaangażowanie czy liczbę interakcji. mel carson – założyciel consultingowej agencji delightful communications, specjalizującej się w marketingu, social mediach, pr-ze i personal brandingu. autor książki introduction to personal branding.
O tym, o jakie kwestie należy zadbać, budując markę osobistą, pisze Mel Carson na prdaily.com.
1. Zdjęcie profilowe
Twój nowy, profesjonalny wizerunek zaczyna się od… obrazu. Zmrużone oczy, uśmiech i „inteligentny” strój sprawią, że będziesz wyglądać na kompetentnego, sympatycznego i wpływowego.
2. Obecność w sieci
Bądź widoczny online, by z łatwością można było Cię wyszukać. Co więcej, w internecie posługuj się prawdziwymi danymi.
3. Profesjonalny cel
Co przekonuje Cię do wstania z łóżka? Co sprawia, że jesteś lepszy i co robisz, by takim być? Cel oznacza drogę, a nie wynik np. wypłatę.
4. Słuchanie i współczucie
Naucz się tego. Aby można było mówić o udanym personal brandingu, należy znaleźć równowagę między tym, co wiesz, a tym czego musisz się jeszcze nauczyć.
5. Ćwiczenie pisania
Pomyśl, zanim udostępnisz swoje myśli w internecie. Udoskonalaj swoje umiejętności pisarskie.
6. Digitalowa obecność
Staraj się, by Twoje konta w mediach społecznościowych były aktualne.
7. Analiza konkurentów
Zobacz, co robią i mówią ludzie w Twojej niszy i czy są skuteczni, odnoszą sukcesy.
8. Opis
Zawrzyj w nim, kim są Twoi odbiorcy, jaka jest Twoja misja i wartości.
9. Podziel się doświadczeniem
Każdy ma świetne doświadczenia i historie. Zacznij tworzyć własną profesjonalną narrację.
10. Taktyka w mediach społecznościowych
Zastosuj strategię w social mediach, by zwiększyć swoją wykrywalność, zaangażowanie czy liczbę interakcji.
Mel Carson – założyciel consultingowej agencji Delightful Communications, specjalizującej się w marketingu, social mediach, PR-ze I personal brandingu. Autor książki Introduction to Personal Branding.