Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
PGE rusza z nową kampanią wizerunkową „Energia z żywiołów”. 26 lipca 2024 roku pge polska grupa energetyczna rozpoczęła nową kampanię wizerunkową „energia z żywiołów”. jej celem jest pokazanie pge jako firmy, która rozwija polski rynek morskiej energetyki wiatrowej, a zarazem jest aktywnym sponsorem polskich mistrzów sportów wodnych. motywy przewodnie kampanii to dwa żywioły: wiatr i woda. jak przekazuje pge w komunikacie, to z nich czerpią zarówno sportowcy uprawiający sporty wodne, jak i grupa pge, która realizuje morski program budowy elektrowni wiatrowych na bałtyku. w ramach kampanii powstał spot reklamowy, w którym wystąpili sportowcy drużyn sponsorowanych przez pge, tacy jak kajakarze paweł słowiński i julia piasecka, pływak oliwier misztal czy windsurfer michał polak. w spocie użyto m.in. autentycznych ujęć z aktywności sportowych zawodników polskiego związku żeglarskiego, polskiego związku kajakowego i polskiego związku pływackiego, którzy biorą udział w igrzyskach olimpijskich 2024 w paryżu. „energia z żywiołów to nie tylko hasło kampanii, lecz również manifest naszego zaangażowania w tworzenie nowoczesnej energetyki. morze, wiatr i fale to nie tylko arena sportowych zmagań, ale także źródło czystej, odnawialnej energii i obszar naszej intensywnej aktywności. wypracowana, spójna linia kreatywna opowiada historię o sile żywiołów i ich pozytywnym wpływie na nasz świat. tak jak sportowcy przekraczają swoje granice, tak marka pge wyznacza nowe standardy w obszarze technologii i innowacji offshore” – komentuje leszek kurnicki, dyrektor pionu komunikacji korporacyjnej i marketingu w pge polskiej grupie energetycznej. spoty będą emitowane w telewizji, radiu, internecie i na platformie vod. kampania potrwa do 11 sierpnia 2024 roku. (mb).
26 lipca 2024 roku PGE Polska Grupa Energetyczna rozpoczęła nową kampanię wizerunkową „Energia z żywiołów”. Jej celem jest pokazanie PGE jako firmy, która rozwija polski rynek morskiej energetyki wiatrowej, a zarazem jest aktywnym sponsorem polskich mistrzów sportów wodnych.
Motywy przewodnie kampanii to dwa żywioły: wiatr i woda. Jak przekazuje PGE w komunikacie, to z nich czerpią zarówno sportowcy uprawiający sporty wodne, jak i Grupa PGE, która realizuje morski program budowy elektrowni wiatrowych na Bałtyku.
W ramach kampanii powstał spot reklamowy, w którym wystąpili sportowcy drużyn sponsorowanych przez PGE, tacy jak kajakarze Paweł Słowiński i Julia Piasecka, pływak Oliwier Misztal czy windsurfer Michał Polak. W spocie użyto m.in. autentycznych ujęć z aktywności sportowych zawodników Polskiego Związku Żeglarskiego, Polskiego Związku Kajakowego i Polskiego Związku Pływackiego, którzy biorą udział w Igrzyskach Olimpijskich 2024 w Paryżu.
„Energia z żywiołów to nie tylko hasło kampanii, lecz również manifest naszego zaangażowania w tworzenie nowoczesnej energetyki. Morze, wiatr i fale to nie tylko arena sportowych zmagań, ale także źródło czystej, odnawialnej energii i obszar naszej intensywnej aktywności. Wypracowana, spójna linia kreatywna opowiada historię o sile żywiołów i ich pozytywnym wpływie na nasz świat. Tak jak sportowcy przekraczają swoje granice, tak marka PGE wyznacza nowe standardy w obszarze technologii i innowacji offshore” – komentuje Leszek Kurnicki, dyrektor pionu komunikacji korporacyjnej i marketingu w PGE Polskiej Grupie Energetycznej.
Spoty będą emitowane w telewizji, radiu, internecie i na platformie VOD. Kampania potrwa do 11 sierpnia 2024 roku. (mb)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
PGE rusza z nową kampanią wizerunkową „Energia z żywiołów”. 26 lipca 2024 roku pge polska grupa energetyczna rozpoczęła nową kampanię wizerunkową „energia z żywiołów”. jej celem jest pokazanie pge jako firmy, która rozwija polski rynek morskiej energetyki wiatrowej, a zarazem jest aktywnym sponsorem polskich mistrzów sportów wodnych. motywy przewodnie kampanii to dwa żywioły: wiatr i woda. jak przekazuje pge w komunikacie, to z nich czerpią zarówno sportowcy uprawiający sporty wodne, jak i grupa pge, która realizuje morski program budowy elektrowni wiatrowych na bałtyku. w ramach kampanii powstał spot reklamowy, w którym wystąpili sportowcy drużyn sponsorowanych przez pge, tacy jak kajakarze paweł słowiński i julia piasecka, pływak oliwier misztal czy windsurfer michał polak. w spocie użyto m.in. autentycznych ujęć z aktywności sportowych zawodników polskiego związku żeglarskiego, polskiego związku kajakowego i polskiego związku pływackiego, którzy biorą udział w igrzyskach olimpijskich 2024 w paryżu. „energia z żywiołów to nie tylko hasło kampanii, lecz również manifest naszego zaangażowania w tworzenie nowoczesnej energetyki. morze, wiatr i fale to nie tylko arena sportowych zmagań, ale także źródło czystej, odnawialnej energii i obszar naszej intensywnej aktywności. wypracowana, spójna linia kreatywna opowiada historię o sile żywiołów i ich pozytywnym wpływie na nasz świat. tak jak sportowcy przekraczają swoje granice, tak marka pge wyznacza nowe standardy w obszarze technologii i innowacji offshore” – komentuje leszek kurnicki, dyrektor pionu komunikacji korporacyjnej i marketingu w pge polskiej grupie energetycznej. spoty będą emitowane w telewizji, radiu, internecie i na platformie vod. kampania potrwa do 11 sierpnia 2024 roku. (mb).