26 lipca 2024 roku PGE Polska Grupa Energetyczna rozpoczęła nową kampanię wizerunkową „Energia z żywiołów”. Jej celem jest pokazanie PGE jako firmy, która rozwija polski rynek morskiej energetyki wiatrowej, a zarazem jest aktywnym sponsorem polskich mistrzów sportów wodnych.
Motywy przewodnie kampanii to dwa żywioły: wiatr i woda. Jak przekazuje PGE w komunikacie, to z nich czerpią zarówno sportowcy uprawiający sporty wodne, jak i Grupa PGE, która realizuje morski program budowy elektrowni wiatrowych na Bałtyku.
W ramach kampanii powstał spot reklamowy, w którym wystąpili sportowcy drużyn sponsorowanych przez PGE, tacy jak kajakarze Paweł Słowiński i Julia Piasecka, pływak Oliwier Misztal czy windsurfer Michał Polak. W spocie użyto m.in. autentycznych ujęć z aktywności sportowych zawodników Polskiego Związku Żeglarskiego, Polskiego Związku Kajakowego i Polskiego Związku Pływackiego, którzy biorą udział w Igrzyskach Olimpijskich 2024 w Paryżu.
„Energia z żywiołów to nie tylko hasło kampanii, lecz również manifest naszego zaangażowania w tworzenie nowoczesnej energetyki. Morze, wiatr i fale to nie tylko arena sportowych zmagań, ale także źródło czystej, odnawialnej energii i obszar naszej intensywnej aktywności. Wypracowana, spójna linia kreatywna opowiada historię o sile żywiołów i ich pozytywnym wpływie na nasz świat. Tak jak sportowcy przekraczają swoje granice, tak marka PGE wyznacza nowe standardy w obszarze technologii i innowacji offshore” – komentuje Leszek Kurnicki, dyrektor pionu komunikacji korporacyjnej i marketingu w PGE Polskiej Grupie Energetycznej.
Spoty będą emitowane w telewizji, radiu, internecie i na platformie VOD. Kampania potrwa do 11 sierpnia 2024 roku. (mb)