W listopadzie 2024 roku PGE Polska Grupa Energetyczna ogłosiła przetarg. Firma szuka agencji eventowych do całościowej organizacji i obsługi wydarzeń, w tym głównie konferencji, konferencji prasowych, szkoleń, targów, wystaw, stoisk lub stref promocyjnych, eventów oraz wewnętrznych spotkań pracowniczych.
Wybrany podmiot ma odpowiadać również za m.in. promocję PGE, jego produktów i usług przez działania eventowe, rejestrację uczestników organizowanego eventu, opracowanie i produkowanie związanych z organizowanym przedsięwzięciem i świadczonymi usługami nośników reklamowych i innych materiałów wizerunkowo-reklamowych oraz materiałów promocyjnych, informacyjnych i edukacyjnych, przechowywanie i serwis nośników reklamowych, materiałów promocyjnych i innych, bieżąca analiza trendów niezbędnych do tworzenia koncepcji działań, a także nadzór i kontrola nad świadczeniem usług przez podwykonawców.
Grupa wymaga doświadczenia w organizacji eventów, w tym wydarzeń korporacyjnych skierowanych do odbiorcy biznesowego i pracowników, oraz stoisk promocyjnych podczas kongresów czy konferencji.
Termin związania z ofertą wynosi 90 dni, licząc od daty upływu terminu składania ofert.
Kryteria, według których będą ocenianie projekty, to cena (waga: 40 proc.), zadanie przetargowe (waga: 40 proc.), prezentacja zadania przetargowego i prezentacja agencji (waga: 10 proc.) oraz maksymalna prowizja agencji za realizację pojedynczego eventu (waga: 10 proc.).
Oferty można składać do 27 listopada 2024 roku go godziny 14:00 na stronie. (ao)