Marka kosmetyczna Phlov by Anna Lewandowska wprowadza zmiany w identyfikacji wizualnej swojej oferty produktowej. Odświeżone zostało także logo. Marka zapowiada też rezygnację z kartonowych opakowań.
W sierpniu 2022 roku, trzy lata po rynkowym debiucie, marka zapowiada wprowadzenie zmian w swojej identyfikacji wizualnej, w tym logo. Opakowania kosmetyków mają zyskać odświeżoną i ujednoliconą szatę graficzną. Pierwsze w nowej odsłonie pojawią się nowe kosmetyki z linii Water Flow.
Zmienione opakowania produktów mają stworzyć „spójny obraz marki”. Od teraz wszystkie linie kosmetyków będą mieć tę samą kolorystykę, a na opakowaniach znajdzie się mniej komunikatów. Chodzi o to, by były one bardziej przejrzyste i czytelne.
Zmiany nie ominęły także logo marki, które ma być teraz bardziej wyraziste. Umieszczono je na górze opakowań.
Nowe logo
Poprzednie logo
Za modyfikację identyfikacji wizualnej marki Phlov, w tym lifting logo i koncepcję graficzną opakowań, odpowiada agencja brandingowa HiBrands.
Ponadto Phlov rezygnuje z kartonowych opakowań. Jak przekazuje marka, to działanie w trosce o środowisko i zostanie zastosowane w przypadku wszystkich kosmetyków, które nie wymagają dodatkowego zabezpieczenia. (mb)