1 kwietnia 2022 roku swoją premierę ma pierwsze wydanie Magazynu Kompas NGO. To publikacja przygotowana przez Fundację Pro NGO, która ma być inspiracją do działania dla organizacji pozarządowych i biznesu, tworzyć szerszą perspektywę patrzenia na współpracę tych sektorów, rozwijać ich relacje oraz popularyzować społeczną odpowiedzialność biznesu i ideę wolontariatu.
W kwartalniku znalazło się kilkanaście artykułów, które zawierają mnóstwo merytorycznej wiedzy, porad i ciekawostek. Elementami publikacji są także wywiad oraz dodatek specjalny w formie reportażu z działań pomocowych dla uchodźców z Ukrainy i przykłady zaangażowania biznesu.
Tematy, które znalazły się w pierwszym wydaniu kwartalnika, to m.in.:
Jak fundacje korporacyjne będą funkcjonować w 2022 roku
Jak działania społeczne wpływają na strategię firmy
Dlaczego CEO powinni angażować się w działania społeczne
Jak realizować e-wolontariat
Jak skutecznie angażować pracowników w firmie produkcyjnej
Czy da się budować więź z pracownikiem w trybie online
Czy media społecznościowe idą w parze z działaniami NGO’sów
Jak wprowadzić w życie ustawę o dostępności
W wydaniu znalazł się także artykuł Małgorzaty Baran, redaktor naczelnej PRoto.pl. o tym, co trzeba wiedzieć o public relations. W rubryce „PR dla każdego” regularnie pojawiać się będą publikacje od PRoto.pl.
Publikację można pobrać bezpłatnie ze strony.
PRoto.pl jest patronem medialnym magazynu.