Trwają zgłoszenia do XIX edycji Złotych Spinaczy, konkursu organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jeszcze do 9 sierpnia 2021 roku przyjmowane są zgłoszenia w pierwszym terminie, w którym obowiązują niższe ceny.
W konkursie Złote Spinacze nagradzane są projekty public relations cechujące się największą kreatywnością, skutecznością i rzetelnością. Celem konkursu jest promocja najwyższych standardów w branży PR oraz edukacja środowiska biznesowego na temat znaczenia public relations w działaniach firm i instytucji. Do konkursu można zgłaszać kampanie i projekty zrealizowane na obszarze Polski przez agencje PR, firmy i korporacje, osoby prawne, instytucje państwowe i samorządowe, szkoły, uczelnie, NGO, a także samodzielnych specjalistów.
W tym roku w konkursie wydzielono 35 kategorii (20 głównych, 12 sektorowych i 3 specjalne). Zgodnie z regulaminem konkursu każdy projekt musi zostać zgłoszony przynajmniej do jednej kategorii głównej.
Do tegorocznej edycji projekty można zgłaszać w trzech terminach: pierwszy termin potrwa do 9 sierpnia, drugi – do 2 września, a ostateczny termin przesyłania zgłoszeń to 9 września 2021 roku. Projekty należy przesyłać przez platformę online.
Zwycięzcy konkursu zostaną ogłoszeni podczas gali, która odbędzie się 3 grudnia 2021 roku. Harmonogram i regulamin konkursu można znaleźć na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu.