piątek, 20 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościPinterest wprowadza nową funkcję wideo dla kont firmowych

Pinterest wprowadza nową funkcję wideo dla kont firmowych

Pinterest uruchamia format wideo o nazwie Idea Pins dla kont firmowych. Umożliwi to przedstawianie treści przy użyciu m.in. filmu, muzyki czy kreatywnych narzędzi do edycji. Jak czytamy, opcja jest dostępna dla twórców z Wielkiej Brytanii, Australii, Kanady, Francji, Niemiec, Austrii i Szwajcarii, a jej zadaniem jest zwiększenie interakcji z odbiorcami czy „udostępnianie inspirujących treści”.

Dowiadujemy się, że aktualizacja pozwala na tworzenie kreatywnych filmów z maksymalnie 20 stronami treści przy użyciu narzędzi takich jak: nagrywanie własnego głosu, muzyka w tle, przejścia czy elementy interaktywne, np. naklejki.

Źródło: newsroom.pinterest.com

Firma informuje, że Idea Pins wyłoniło się z testów Story Pins, które pojawiły się w fazie testowej we wrześniu 2020 roku. Jak dowiadujemy się, serwis wyjaśniał wtedy, że pinezki z historiami różnią się od historii w innych sieciach społecznościowych przede wszystkim tym, że materiały te nie znikają po 24 godzinach, ponieważ można je było wykryć za pomocą wyszukiwania. Aktualizacja doprowadziła do nowej koncepcji Idea Pins – „zasadniczo zmienionej nazwy Story Pins” – teraz funkcja oferuje „szerszą gamę narzędzi do edycji” udostępnianych treści.

Zobacz również: Pinterest wprowadza Stories

Idea Pins będą widoczne na samej górze tablicy użytkowników, jednak pojawią się również w wyszukiwarce, karcie „Dzisiaj” i u góry profili twórców. Dodatkowo wyświetlone zostaną w pełnoekranowym widoku strumienia. Platforma wyjaśnia również, że w zeszłym miesiącu zaobserwowała „dziewięciokrotność średniego wskaźnika komentarzy do Idea Pins w porównaniu ze standardowymi Pinami”.

Dodatkowo portal dodaje nowe dane do swojej funkcji Analytics, by pokazywać twórcom, które z ich treści są popularne wśród ich odbiorców. Ułatwiony również zostaje dostęp do innych wskaźników zaangażowania, takich jak komentarze czy reakcje.

Źródło: newsroom.pinterest.com

Serwis zaznacza, że chce wspierać tych, którzy kreują treści, dlatego przypomina m.in. o uruchomieniu swojego pierwszego funduszu dla twórców czy informuje o testach tagowania produktów twórców w Idea Pins.

Zobacz też: Pinterest będzie transmitował na żywo wydarzenie z twórcami. W przyszłości opcja ta pojawi się na stałe?

(kd)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj