poniedziałek, 18 listopada, 2024

Pióra Roku 2013

Konkurs Pióra Roku 2013 ma wypromować i podkreślić wartość dziennikarstwa firmowego. Ma udowodnić, że wymaga ono tego samego kunsztu, talentu i zaangażowania, co dziennikarstwo tradycyjne.

Udział mogą wziąć zarówno autorzy tekstów, agencje custom publishing oraz firmy, będące właścicielami tytułów.

Najlepsze artykuły zostaną nagrodzone w 5 kategoriach:

– Publikacja dla pracowników: Człowiek. Artykuł o ludziach pracujących w danej firmie

– Publikacja dla pracowników: Firma. Artykuł o firmie, produkcie lub usłudze

– Publikacja dla pracowników: Wydarzenie. Relacja z firmowego eventu

– Publikacja dla klientów: Firma. Artykuł o firmie

– Publikacja dla klientów: Marka. Artykuł wspierający markę

Pióra Roku to internetowy konkurs, podczas którego wyłonione zostaną najlepsze artykuły opublikowane w magazynach customowych (drukowanych oraz elektronicznych).

Publikacje zostaną ocenione przez niezależnych ekspertów związanych ze światem dziennikarstwa i PR. Nad jakością nadesłanych do konkursu prac obradować będą eksperci w dziedzinie dziennikarstwa i PR-u: Kinga Kubiak, Jacek Wasilewski i Teresa Kruszona.

Na zgłoszenia organizatorzy czekają do 22 listopada 2013 r. (do 29 listopada 2013 r. za dodatkową opłatą, podwyższoną o 50 proc. w stosunku do ceny początkowej). Wyniki zostaną opublikowane 16 grudnia 2013 r. na stronie Stowarzyszenia Prasy Firmowej.

Jeśli więc wiesz, jak przekazać historię o firmie i tworzących ją ludziach lub stworzyć opowieść o marce, produkcie czy usłudze – sprawdź się w tegorocznej edycji! Wyślij swoje zgłoszenie już dziś! Szczegóły dostępne na stronie.

PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj