Zmienione logo VERVA ma być prostsze, bardziej czytelne i nowoczesne. Utrzymany został jednak charakter logotypu, który ma podkreślać najwyższą jakość paliw oraz główne atrybuty marki: moc i dynamikę – informuje firma w komunikacie prasowym.
Obecny do tej pory w logo element płomienia/liścia został uproszczony i ma postać „płynących” równoległoboków, które mogą być kojarzone z szachownicą na fladze wyścigowej, co ma oddawać sportowy i dynamiczny charakter marki. Zmiany wprowadzono też w kolorystyce – ze znaku usunięto zieleń, a ożywiono niebieski. Jednoelementowy, zaprojektowany od podstaw krój fontu ma wpisywać się w nowe trendy w designie.
Poprzednie logo VERVA
„Zależało nam, aby odświeżyć logo VERVA zgodnie z najnowszymi trendami w projektowaniu, pozostawiając jednocześnie skojarzenia z wyjątkową mocą, dynamiką oraz naturalnie jakością” – wyjaśnia Rafał Pasieka, dyrektor wykonawczy ds. marketingu w PKN ORLEN.
VERVA jest wykorzystywana w polityce marketingowej koncernu w przy okazji wydarzeń takich jak VERVA Street Racing czy starty Kuby Przygońskiego i pozostałych członków ORLEN Team. Odświeżone logo VERVY pojawi się podczas tegorocznej 40 edycji rajdu Dakar. Na konferencji prasowej, zapowiadającej start zespołu ORLEN Team, pokazano samochód rajdowy Kuby Przygońskiego po gruntownym liftingu zewnętrznym, z wykorzystaniem nowego logo. Zmiany graficzne objęły nie tylko auto, lecz także motocykle, ciężarówkę i wszystkie elementy zaplecza rajdu.
Odświeżone logo będzie komunikowane głownie przez sieć detaliczną pod marką ORLEN. Zmiany wizualne będą kontynuowane w 2018 roku.
Czytaj także: Wywiad. Pablo Biardzki: To marka nadaje znaczenia swojemu logotypowi
(mb)