1 marca 2024 roku PKO Bank Polski ogłosił przetarg na świadczenie usług z zakresu prowadzenia i moderacji mediów społecznościowych.
W ramach współpracy wybrana firma ma obsługiwać bank, spółki grupy kapitałowej PKO Banku Polskiego oraz Fundację PKO Banku Polskiego w mediach społecznościowych. Agencja ma uwzględniać linie biznesowe nie tylko PKO Banku Polskiego, ale także PKO Biegajmy Razem i PKO Grajmy Razem.
Usługodawca ma być odpowiedzialny za stworzenie strategii komunikacji w obszarze social mediów dla marki PKO Banku Polskiego. Do zadań wybranej firmy należeć będzie również produkcja i tworzenie materiałów multimedialnych oraz prowadzenie kampanii performance.
Wyłoniona agencja ma przygotowywać materiały i publikować je na Facebooku, Instagramie, Twitterze i LinkedInie. Do zakresu jej świadczeń należeć będzie rozpowszechnianie informacji o działaniach, akcjach, aplikacjach i konkursach prowadzonych przez bank, spółki grupy oraz fundację.
Usługodawca ma zająć się również ewentualnym prowadzeniem komunikacji kryzysowej w mediach społecznościowych oraz stworzeniem strategii moderacji online dla PKO Banku Polskiego pod kątem wiadomości prywatnych, komentarzy pod postami czy reagowania na potrzeby odbiorców.
Postępowanie ma być prowadzone w dwóch etapach. Usługobiorca zakłada możliwość wybrania dwóch agencji. Umowy z wybranymi firmami mają obowiązywać przez dwa lata.
Termin składania ofert mija 18 marca 2024 roku o godzinie 12:00.
Szczegółowe informacje na temat przetargu można znaleźć na stronie. (an)