Do 10 października 2016 roku agencje mogą zgłaszać chęć wzięcia udziału w postępowaniu przetargowym.
We wstępnym etapie agencje są proszone o przesłanie informacji ogólnych i portfolio. Zakres przedmiotu zakupu obejmuje m.in.: opracowywanie oraz wprowadzenie koncepcji i strategii działań promocyjnych w internecie i innych kanałach komunikacji, opracowywanie kwartalnych analiz rynku działań realizowanych w elektronicznych kanałach komunikacji.
Wybrani i zaproszeni do przetargu zamkniętego oferenci zostaną poproszeni o złożenie ofert w odpowiedzi na otrzymane briefy.
Zgłoszenia należy przesyłać do 10 października, do godziny 15 na adres:
PKO Bank Polski
Departament Zakupów
Zespół Zakupów Usług Profesjonalnych
02-515 Warszawa, ul. Puławska 15
na kopercie wpisując: „Wybór agencji interaktywnej-IW”.
Wszystkie informacje są dostępne tutaj.
(mw)