PKO Bank Polski wybiera agencję PR. Instytucja ogłosiła przetarg na wybór firmy „świadczącej kompleksowe usługi PR przy opracowywaniu i realizacji działań komunikacyjnych w zakresie bieżącej działalności PKO Banku Polskiego i spółek Grupy Kapitałowej, zaangażowania w projekty o charakterze wizerunkowym oraz employer brandingu (z uwzględnieniem działań skierowanych do pracowników)”.
Współpraca wybranej agencji z PKO Bankiem Polskim ma potrwać dwa lata. Agencji zostaną powierzone takie działania jak: opracowywanie materiałów komunikacyjnych, plasowanie publikacji, monitorowanie mediów, bieżące relacje z mediami, doradztwo komunikacyjne oraz przygotowanie wydawnictw o charakterze wizerunkowym, a także organizacja spotkań z dziennikarzami, kontrahentami i pracownikami.
Bank oczekuje, że agencja wykaże się „gotowością do niezwłocznego podejmowania działań w sytuacjach kryzysowych, świadczenia prac również poza granicami Polski, a także zapewni zespół odpowiedzialny za realizację działań public relations.
Postępowanie przetargowe będzie prowadzone w dwóch etapach. Oferty można składać do 8 listopada 2021 roku do godziny 13:00.
Bank zastrzega możliwość wyboru dwóch firm – wykonawcy głównego i wykonawcy wspierającego.
Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie. (mb)