Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
PKP Intercity rozstrzygnęło przetarg na obsługę PR. do obsługi pkp intercity w zakresie public relations wybrano publicis consultants. w połowie sierpnia 2022 roku państwowy przewoźnik rozstrzygnął przetarg ogłoszony w czerwcu. wybrana agencja będzie pracować dla pkp intercity przez dwa lata. na etapie przetargu pkp intercity nie podała szczegółów na temat zadań, które powierzone zostaną wybranej firmie. agencje biorące udział w postępowaniu na etapie składania ofert musiały dostarczyć jednak trzy zrealizowane zadania. pierwszym było „przedstawienie koncepcji kreatywnej promocji pociągów pkp intercity jako niskoemisyjnego środka transportu, drugim – przedstawienie koncepcji kreatywnej zachęcenia dotychczasowych użytkowników transportu indywidualnego samochodowego do zmiany nawyków podróżowania i wybierania pociągu, a trzecim – przedstawienie planu komunikacji i zaproponowanie działań w sytuacji kryzysowej”. ważne oferty złożyły w postępowaniu agencje publicis oraz świeża bazylia. pkp intercity wybrało jako najkorzystniejszą tę złożoną przez publicis. we wstępnym etapie oceny ofert brano pod uwagę kryterium jakościowe – merytorykę dostarczonych zadań (waga 70 proc.) i cenę (30 proc.). w drugim etapie kryteriami były jakość (40 proc.) i ocena handlowa (60 proc.). (mb).
Do obsługi PKP Intercity w zakresie public relations wybrano Publicis Consultants. W połowie sierpnia 2022 roku państwowy przewoźnik rozstrzygnął przetarg ogłoszony w czerwcu. Wybrana agencja będzie pracować dla PKP Intercity przez dwa lata.
Na etapie przetargu PKP Intercity nie podała szczegółów na temat zadań, które powierzone zostaną wybranej firmie. Agencje biorące udział w postępowaniu na etapie składania ofert musiały dostarczyć jednak trzy zrealizowane zadania. Pierwszym było „przedstawienie koncepcji kreatywnej promocji pociągów PKP Intercity jako niskoemisyjnego środka transportu, drugim – przedstawienie koncepcji kreatywnej zachęcenia dotychczasowych użytkowników transportu indywidualnego samochodowego do zmiany nawyków podróżowania i wybierania pociągu, a trzecim – przedstawienie planu komunikacji i zaproponowanie działań w sytuacji kryzysowej”.
Ważne oferty złożyły w postępowaniu agencje Publicis oraz Świeża Bazylia. PKP Intercity wybrało jako najkorzystniejszą tę złożoną przez Publicis. We wstępnym etapie oceny ofert brano pod uwagę kryterium jakościowe – merytorykę dostarczonych zadań (waga 70 proc.) i cenę (30 proc.). W drugim etapie kryteriami były jakość (40 proc.) i ocena handlowa (60 proc.). (mb)