W sobotę, 29 kwietnia, w Teatrze Polskiego Ośrodka Społeczno-Kulturalnego w Londynie odbył się plebiscyt Polish Choice of The Year. Była to już trzecia edycja wydarzenia organizowanego przez Zetha Media i tygodnik „Polish Express”, którego celem jest promocja polskiego biznesu w Wielkiej Brytanii oraz brytyjskiego biznesu ukierunkowanego na Polaków.
„Niektórzy z uczestników plebiscytu spotkali się już po raz trzeci na gali Polish Choice, jest też wiele nowych firm, a to tylko świadczy o tym, jak doskonale – mimo wielu przeciwności radzą sobie polscy przedsiębiorcy w Wielkiej Brytanii. Świetne pomysły, zaangażowanie, ciężka codzienna praca i nowatorskie strategie biznesowe – to coś, co wyróżnia Polaków, którzy zakładają i rozwijają swoje firmy na Wyspach” – mówi Ilona Korzeniowska, redaktor naczelna „Polish Express”.
Firmy nagrodzone podczas tegorocznej gali Polish Choice of The Year 2017:
Budowa i remont: ATD Scaffolding
Edukacja: Polska Sobotnia Szkoła na Streatham
Finanse: Polish Credit Union UK
Obsługa polskojęzyczna: Artur Galla Polski Dom Pogrzebowy
Firma z zaufaniem: Quality Steel Ltd.
Polski sukces: Decor Express Ltd
Pomoc prawna: Athena Immigration Advice
Sprzedaż i handel: Decor Express Ltd
E-biznes: Sklep z polską odzieżą hip-hop Rap4Life
Zdrowie i hobby: Top Medical Clinic
Podczas wydarzenia zostały wręczone także nagrody specjalne tygodnika „Polish Express” – POLISH HERO. Laureatami zostali pisarka, blogerka Małgorzata Mroczkowska – za wspieranie polskich rodzin w codziennym życiu w Wielkiej Brytanii, działacz społeczny i polityczny, dziennikarz Wiktor Moszczyński – za determinację i siłę w walce o honor Polaków w Wielkiej Brytanii oraz senator RP Janina Sagatowska – za wspieranie rozwoju mediów polonijnych na świecie.
Na gali wręczono również tytuł Super Polish Choice of the Year 2017. Otrzymała go marka, która zebrała największą liczbę głosów w głosowaniu internautów. Statuetka trafiła do firmy Athena Immigration Advice.
Więcej informacji na temat Polish Choice of The Year znajduje się na stronie.
PRoto.pl było patronem medialnym wydarzenia.