Na początku 2022 roku Lighthouse powiększyło zespół. W agencji miały też miejsce awanse. Pracę w dziale Corporate (pod kierownictwem Andrzeja Mirowskiego) zaczęli Katarzyna Matolicz, Agata Młynarczyk i Adrian Urniaż. Do działu Tech dołączyli z kolei Arkadiusz Sęga oraz Mikołaj Kolarski. W Lighthouse pojawiła się także Magdalena Markowska.
Katarzyna Matolicz została Project Managerką w dziale Corporate. W branży komunikacyjnej pracuje od kilkunastu lat. Najpierw doświadczenie zdobywała jako dziennikarka redakcji prasowych i radiowych. Później, jako PR-owiec, zajmowała się realizacją kampanii wizerunkowych, CSR-owych, edukacyjnych i produktowych – pracowała dla takich marek jak Budimex, Perfetti Van Melle, Circle K, Ambasada Francji w Warszawie, wydawnictwo Nowa Era czy Peugeot Polska.
Katarzyna Matolicz
Jako Project Executive w dziale Corporate pracę zaczęła Agata Młynarczyk, która dotychczas pracowała jako Event Manager i planistka.
Agata Młynarczyk
Adrian Urniaż został nowym Junior Project Executive’em w praktyce korporacyjnej. Wcześniej odbył w agencji staż. Kończy studia magisterskie Kolegium Artes Liberales na Uniwersytecie Warszawskim.
Adrian Urniaż
W dziale Tech pracę zaczął Arkadiusz Sęga, który jako Project Executive będzie wspierał zespół PR-u produktowego głównie przy projektach HP i Vectry. Sęga wcześniej był redaktorem serwisów technologicznych, pracował też dla Orange czy Alcatela. Ostatnio był związany z SAROTA PR, gdzie był odpowiedzialny za komunikację takich marek jak MMD (producent monitorów Philips) oraz Sonos.
Arkadiusz Sęga
Zespół technologiczny zasilił także Mikołaj Kolarski, który jako Junior Project Executive wspiera działania dla Riot Games. Wcześniej Kolarski pracował w INEA, a także zdobywał doświadczenie w branży gamingowej przy powstawaniu gier w wirtualnej rzeczywistości.
Mikołaj Kolarski
Stanowisko Project Executive’a w agencji objęła też Magdalena Markowska, która będzie wspierała zespół odpowiedzialny za projekty z zakresu komunikacji korporacyjnej m.in. dla LPP. Markowska ma doświadczenie w komunikacji marketingowej marek z branży lifestyle, beauty, fashion & FMCG oraz placówek kulturalnych.
Magdalena Markowska
Z początkiem 2022 roku Ewa Zaborska awansowała w Lighthouse na stanowisko Senior Project Executive’a. Wcześniej wyższe stanowiska objęły natomiast Aleksandra Konecka–Olszewska (awans na Project Managera), Anna Górecka (Digital Specialist) oraz Adrianna Trefoń (Senior Project Executive). (mb)