Twitter wprowadza podcasty. Od 25 sierpnia 2022 roku portal zaczął udostępniać je w przeprojektowanej karcie Spaces.
Serwis wprowadza spersonalizowane centra, które grupują zawartość audio według określonych tematów, takich jak wiadomości, muzyka, sport i inne.
Słuchacze na Twitterze będą mogli uzyskać dostęp do rozmów na żywo lub nagranych podcastów z całego świata.
Czytaj więcej: Twitter umożliwi wszystkim tworzenie Spaces
W celu spersonalizowania treści użytkownicy będą mogli kliknąć „kciuk w górę” lub „kciuk w dół”, aby poinformować serwis, czy treść jest mniej lub bardziej interesująca.
Twitter, powołując się na swoje wewnętrzne badania, wskazał, że 45 proc. osób korzystających z platformy w Stanach Zjednoczonych również regularnie słucha podcastów.
Przebudowana karta Spaces i podcasty są obecnie widoczne dla grupy anglojęzycznych odbiorców na całym świecie na iOS i Androidzie.
Źródło: blog.twitter.com
Serwis komunikuje, że integracja podcastów ze Spaces, gdzie rozmowy audio odbywają się na Twitterze, to kolejny sposób, w jaki platforma inwestuje w twórców. (bs)