Polscy przedstawiciele branży PR w 2019 roku będą oceniać prace w konkursie Stevie Awards. Wśród jurorów zadebiutuje Alicja Wysocka-Świtała, partner zarządzająca agencji Clue PR. Zajmie się ocenianiem prac w kategorii Public Relations. Po raz kolejny do grona jury w kategoriach Public Relations, Investor Relations i Corporate Communications dołączył też Paweł Bylicki, szef agencji Public Dialog.
Stevie Awards to międzynarodowy konkurs, organizowany od 2002 roku przez American Business Administration. Nagradzane są w nim nie tylko najlepsze działania z zakresu PR-u, lecz także marketingu, zarządzania czy HR-u. W konkursie nagradzano wielokrotnie agencje z Polski, m.in. Partner of Promotion, Garden of Words, Procontent Communication czy Public Dialog.
W gronie jurorów w poprzednich latach były też Iwona Kubicz, prezes Procontent Communication, czy Katarzyna Pawlikowska, współzałożycielka Garden of Words, ale do czasu publikacji tej wiadomości nie potwierdziły, czy będą oceniać prace również w tym roku.
Zwycięzcy tegorocznej edycji zostaną ogłoszeni 13 sierpnia 2019 roku. (mp)