Organizatorzy 16. edycji konkursu Stevie Awards ogłosili laureatów. Wśród nagrodzonych znaleźli się reprezentanci Polski – także w kategorii dotyczącej PR-u i komunikacji. Statuetki będą wręczane podczas gali, która odbędzie się 19 października 2019 roku w Wiedniu.
Miejsce na złoto musi zrobić agencja WebTalk, która otrzyma najważniejszą nagrodę w kategorii „Marketing Campaign of the Year – Electronics” za kampanię digitalową dla Panasonica. Ta sama firma, wraz z Endorfina Events, otrzyma też brąz w kategorii „Marketing Campaign of the Year – Fashion & Style” za projekt realizowany na rzecz marki Sloggi.
Złote Stevie Award przywiezie też firma Kerris Group, której kampania prosprzedażowa jako jedyna zdobyła nagrodę w kategorii „Marketing Campaign of the Year – Leisure Products & Services”. Podobnie będzie w przypadku Marcina Chludzińskiego, który otrzyma najwyższą nagrodę w kategorii „Executive of the Year – Metals & Mining”.
Polacy otrzymają też inne nagrody. W kategorii „Corporate Social Responsibility Program of the Year – in Europe” srebro przypadnie Tesco za kampanię przeciw marnowaniu jedzenia, a brąz otrzyma KGHM (za całokształt działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu). Jury nagrodziło też brązami Garden of Words za event CSR dla Tesco (projekt „Wspólna przestrzeń”), Pasaż Tesco za stworzenie fabryki świątecznych swetrów (kategoria „Brand Experience of the Year – Consumer”) oraz Testa Communications za kampanię „Pies na służbie” („Communications or PR Campaign of the Year – Marketing – Business-to-Business”).
Firma RTB House w konkursie The International Business Awards została nagrodzona w trzech kategoriach – złotem w kategorii „Innovation of the Year – Business Products Industries” za „Social Banners” i srebrem w kategorii „Artificial Intelligence/ Machine Learning Solution”. Firma otrzymała też srebro w kategorii „Most Innovative Company of the Year – Up to 2,500 Employees”.
Lista laureatów dostępna jest na stronie konkursu. (mp)