To konkurs, w którym przedsiębiorcy walczą o głosy polskich konsumentów Wielkiej Brytanii. W tym roku odbywa się jego trzecia edycja.
Zgłoszenia do plebiscytu przyjmowane są zarówno od firm jak i konsumentów (za pośrednictwem formularza).
Przedsiębiorstwa można zgłaszać do końca lutego w 16 kategoriach podstawowych, wśród których znajdą się między innymi: e-commerce i e-usługa. Ostatnią, dodatkową kategorię tworzy Super Polish Choice – przyznawany firmie, która zbierze największą ilość głosów spośród wszystkich nominowanych we wszystkich kategoriach.
Honorowym partnerem wydarzenia została marka TRUSTED COMPANY UK oraz British Polish Chamber of Commerce. Proto jest patronem medialnym konkursu. Finałem konkursu będzie uroczysta gala z wręczeniem nagród i tytułów, która odbędzie się 29 kwietnia w Londynie.
UWAGA
Na hasło „PRoto.pl” wszystkie pakiety akredytacyjne dostępne są 10 proc. taniej!*
Wiecej o plebiscycie: www.polishchoice.co.uk
*wypełniając formularz zgłoszeniowy, w polu UZASADNIENIE należy wpisać hasło PRoto.pl