15 października 2024 roku Politechnika Warszawska ogłosiła zapytanie ofertowe na świadczenie usług public relations dla Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej (SBPW) przez okres 12 miesięcy.
Realizacja zamówienia będzie dotyczyła działań mających na celu promowanie programów prowadzonych przez Szkołę Biznesu Politechniki Warszawskiej. Zakres współpracy ma przede wszystkim obejmować doradztwo wizerunkowe i koncepcyjne.
Wybrana firma zajmie się m.in. realizacją działań w zakresie relacji z mediami, w tym świadczeniem usług biura prasowego, a także stałym monitorowaniem mediów pod kątem poszukiwania tematów do artykułów eksperckich oraz wydarzeń, na których SBPW będzie mogło się zaprezentować (konferencje, targi, wydarzenia branżowe). Ponadto do zadań wykonawcy należało będzie także wsparcie kreatywne w przygotowaniu koncepcji i organizacji eventów, konferencji i spotkań biznesowych. Firma będzie również odpowiedzialna za obsługę kanałów w social mediach SBPW (Facebook, Instagram i LinkedIn), w tym przygotowywanie treści oraz grafik do postów, odpowiadanie na komentarze oraz prowadzenie akcji specjalnych skierowanych do fanów – konkursów, ankiet, sond itp.
SBPW wymaga od wykonawcy zatrudnienia odrębnych osób na stanowiska koordynatora PR oraz koordynatora social media.
Umowa zostanie zawarta na czas 12 miesięcy lub do wyczerpania kwoty wynagrodzenia określonej w umowie. Ponadto zamawiający określa minimalną liczbę zleceń, które zostaną powierzone wykonawcy do realizacji w okresie realizacji zamówienia, na poziomie 168.
Oferty można składać do 23 października 2024 roku do godziny 10:00 przez formularz.
SBPW zastrzega, że wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: cena – 40 proc, doświadczenie – 60 proc.
Szczegóły dostępne są na stronie. (kn)