Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Polska Agencja Kosmiczna zmieniła logo. 1 marca 2021 roku polska agencja kosmiczna polsa poinformowała o wprowadzeniu nowej identyfikacji wizualnej. dowiadujemy się, że „to znak kolejnych zmian, jakie już zachodzą, i wyzwań, jakie stoją przed agencją w najbliższych latach”. nowe logo ma budować wizerunek agencji „jako integratora, łączącego świat nauki, przemysłu i administracji państwowej”. czytamy też, że zaktualizowany znak „już w samej nazwie (polsa) podkreśla akcent narodowy”, a także „ukazuje silne połączenie działań agencji z kosmosem przez skojarzenie z układem słonecznym”. oprócz tego odświeżona identyfikacja „lepiej prezentuje się na różnych polach i różnych nośnikach”. polsa informuje też o nowej siedzibie w warszawie. „lądowanie łazika na marsie, nabór esa na astronautów, nowa siedziba polsa w warszawie i nowe logo, to zbieg okoliczności, który ma dla mnie znaczenie niemal symboliczne” – mówi nowy prezes agencji, grzegorz wrochna. „fakt, że właśnie w tych dniach objąłem kierowanie agencją, zobowiązuje i daje nadzieję na dynamiczny rozwój działalności polsa” – dodaje. poprzednie logo. za projekt nowej identyfikacji wizualnej odpowiada agencja kotbury. (kd).
1 marca 2021 roku Polska Agencja Kosmiczna POLSA poinformowała o wprowadzeniu nowej identyfikacji wizualnej. Dowiadujemy się, że „to znak kolejnych zmian, jakie już zachodzą, i wyzwań, jakie stoją przed agencją w najbliższych latach”.
Nowe logo ma budować wizerunek agencji „jako integratora, łączącego świat nauki, przemysłu i administracji państwowej”. Czytamy też, że zaktualizowany znak „już w samej nazwie (POLSA) podkreśla akcent narodowy”, a także „ukazuje silne połączenie działań agencji z kosmosem przez skojarzenie z Układem Słonecznym”. Oprócz tego odświeżona identyfikacja „lepiej prezentuje się na różnych polach i różnych nośnikach”. POLSA informuje też o nowej siedzibie w Warszawie.
„Lądowanie łazika na Marsie, nabór ESA na astronautów, nowa siedziba POLSA w Warszawie i nowe logo, to zbieg okoliczności, który ma dla mnie znaczenie niemal symboliczne” – mówi nowy prezes agencji, Grzegorz Wrochna. „Fakt, że właśnie w tych dniach objąłem kierowanie agencją, zobowiązuje i daje nadzieję na dynamiczny rozwój działalności POLSA” – dodaje.
Poprzednie logo
Za projekt nowej identyfikacji wizualnej odpowiada agencja Kotbury. (kd)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Polska Agencja Kosmiczna zmieniła logo. 1 marca 2021 roku polska agencja kosmiczna polsa poinformowała o wprowadzeniu nowej identyfikacji wizualnej. dowiadujemy się, że „to znak kolejnych zmian, jakie już zachodzą, i wyzwań, jakie stoją przed agencją w najbliższych latach”. nowe logo ma budować wizerunek agencji „jako integratora, łączącego świat nauki, przemysłu i administracji państwowej”. czytamy też, że zaktualizowany znak „już w samej nazwie (polsa) podkreśla akcent narodowy”, a także „ukazuje silne połączenie działań agencji z kosmosem przez skojarzenie z układem słonecznym”. oprócz tego odświeżona identyfikacja „lepiej prezentuje się na różnych polach i różnych nośnikach”. polsa informuje też o nowej siedzibie w warszawie. „lądowanie łazika na marsie, nabór esa na astronautów, nowa siedziba polsa w warszawie i nowe logo, to zbieg okoliczności, który ma dla mnie znaczenie niemal symboliczne” – mówi nowy prezes agencji, grzegorz wrochna. „fakt, że właśnie w tych dniach objąłem kierowanie agencją, zobowiązuje i daje nadzieję na dynamiczny rozwój działalności polsa” – dodaje. poprzednie logo. za projekt nowej identyfikacji wizualnej odpowiada agencja kotbury. (kd).