Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje ogłosić przetarg na obsługę PR oraz zakup powierzchni reklamowych. Obecnie PARP jest na etapie zbierania wycen.
Do zadań wybranej w przyszłości agencji należeć będzie bieżące wsparcie Departamentu Komunikacji i Marketingu, a w szczególności kilkuosobowej sekcji ds. mediów. Agencja zajmie się pisaniem od 10-14 tekstów miesięcznie. Będą to m.in. informacje prasowe, teksty na stronę internetową, komunikaty, ogłoszenia, czy zaproszenia dla mediów. Do zadań agencji należeć będzie także wysyłka informacji prasowych i komunikatów, bieżące wsparcie w zakresie działań PR, obsługa PR wydarzeń oraz zarządzanie kryzysowe.
PARP poszukiwać będzie także podmiotu, który zajmie się zakupem powierzchni reklamowych w prasie, na stronach internetowych, oraz czasu antenowego w celu emisji audycji radiowych i telewizyjnych o charakterze m.in. informacyjnym, edukacyjnym, promocyjnym, reklamowym wraz z ich przygotowaniem. Do zadań wybranej firmy należeć będzie także przygotowanie i prowadzenie dwóch rocznych mediaplanów oraz bieżące doradztwo w zakresie doboru mediów.
Jak podaje PARP, wartość zamówienia wraz z marżą wykonawcy będzie wynosić między 1956000 zł a 2214000 zł brutto.
Umowa ma być zawarta na czas 24 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracy.
Wycenę zamówienia można przesłać do 10 listopada 2022 roku do godz. 10.00. (bs)