Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości rozstrzygnęła przetarg na obsługę wydarzeń. Do współpracy w marcu 2023 roku wybrano ITBC Communication, o czym agencja poinformowała w maju 2023 roku.
Dział eventowy ITBC zajmie się koordynacją uczestnictwa PARP w 100 wydarzeniach gospodarczych na terenie całej Polski. Agencja odpowiedzialna będzie za promocję wizerunkową oraz koordynację wszystkich działań związanych z udziałem organizacji w wybranych wydarzeniach – od podpisania umów z organizatorami i podwykonawcami, przez przygotowanie stoiska do zapewnienia materiałów promocyjnych takich jak: animacje, filmy oraz ulotki i broszury.
Po stronie agencji za współpracę z klientem odpowiada dział ITBC Events na czele z Magdą Maruszak, Senior Event & Creative Managerką.
Agencja zobowiązała się do koordynacji uczestnictwa PARP w 100 wydarzeniach lub do wyczerpania przewidzianego budżetu. Wartość zamówienia wynosi 2 mln zł brutto. (bs)