Polska Agencja Inwestycji i Handlu będzie promować polską gospodarkę jako markę na świecie pod hasłem „Poland. Business Forward”.
Krzysztof Drynda, prezes PAIH, „chce uczynić to hasło motorem działań, źródłem rozwoju i nowej energii”. Jak wyjaśnia organizacja, hasło ma odzwierciedlać założenia nowej strategii ogłoszonej przez PAIH, której kluczowym elementem jest promocja polskiej gospodarki, która „szczególnie w ostatnich latach staje się bardzo mocną marką wśród partnerów biznesowych na całym świecie”.
„»Poland. Business Forward« to obietnica, która ma potwierdzenie w rzeczywistości, bo oparta o twarde atuty – nasze walory inwestycyjne i eksportowe. Odzwierciedla też nasz stosunek do podejmowowanych zadań we wspieraniu napływu inwestycji do Polski” – wyjaśnia Oskar Derych, dyrektor departamentu strategii i promocji gospodarczej agencji.
Hasło zaprezentowano podczas PAIH Forum Biznesu, które odbyło się 5 października 2022 roku. (zd)