niedziela, 22 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościPolska Izba Żywności Ekologicznej szuka wykonawcy kampanii edukacyjnej

Polska Izba Żywności Ekologicznej szuka wykonawcy kampanii edukacyjnej

Polska Izba Żywności Ekologicznej 31 października 2023 roku ogłosiła konkurs na poprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej „Przestaw się na eko i szukaj Euroliścia II”. 

Celem projektu ma być dostarczenie zidentyfikowanym grupom docelowym wiadomości i narzędzi umożliwiających lepsze zrozumienie i ocenę znaczenia logo żywności ekologicznej UE, a także zwiększenie sprzedaży na polskim rynku żywności ekologicznej produkowanej zgodnie z unijnymi metodami rolnictwa ekologicznego. 

W ramach oferty należy przedstawić szczegółową koncepcję realizacji działań, projekty graficzne wybranych materiałów informacyjno-promocyjnych oraz budżet działań w podziale na aktywności i lata programu (24 miesiące) w oparciu o opis planów do realizacji.

Jako główne działania promujące kampanię zaplanowano m.in. kampanię w telewizji, współpracę reklamową z Grupą Onet.pl i Grupą Wirtualna Polska, reklamę w Google Display Network, reklmę na YouTubie, wykorzystanie social mediów, kampanię social ads na Facebooku i Instagramie, współpracę z influencerami, kampanię w prasie oraz event Narodowy Dzień Sportu.

Przewidywany termin przeprowadzenia kampanii to okres od 1 kwietnia 2024 do 31 marca 2026 roku. 

Oferty można składać do 12 grudnia 2023 roku do godziny 12:00. Więcej szczegółów znajduje się na stronie

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj