Polska Izba Żywności Ekologicznej 31 października 2023 roku ogłosiła konkurs na poprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej „Przestaw się na eko i szukaj Euroliścia II”.
Celem projektu ma być dostarczenie zidentyfikowanym grupom docelowym wiadomości i narzędzi umożliwiających lepsze zrozumienie i ocenę znaczenia logo żywności ekologicznej UE, a także zwiększenie sprzedaży na polskim rynku żywności ekologicznej produkowanej zgodnie z unijnymi metodami rolnictwa ekologicznego.
W ramach oferty należy przedstawić szczegółową koncepcję realizacji działań, projekty graficzne wybranych materiałów informacyjno-promocyjnych oraz budżet działań w podziale na aktywności i lata programu (24 miesiące) w oparciu o opis planów do realizacji.
Jako główne działania promujące kampanię zaplanowano m.in. kampanię w telewizji, współpracę reklamową z Grupą Onet.pl i Grupą Wirtualna Polska, reklamę w Google Display Network, reklmę na YouTubie, wykorzystanie social mediów, kampanię social ads na Facebooku i Instagramie, współpracę z influencerami, kampanię w prasie oraz event Narodowy Dzień Sportu.
Przewidywany termin przeprowadzenia kampanii to okres od 1 kwietnia 2024 do 31 marca 2026 roku.
Oferty można składać do 12 grudnia 2023 roku do godziny 12:00. Więcej szczegółów znajduje się na stronie.