piątek, 20 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościPolska marka Deante przechodzi rebranding

Polska marka Deante przechodzi rebranding

Po blisko 30 latach od założenia firmy Deante, zajmującej się wyposażeniem łazienek i kuchni, zaprezentowano jej nową identyfikację wizualną. Pod koniec września 2019 roku zmienione zostało logo, a także odświeżono wygląd opakowań produktów marki.

Wojciech Drzewiecki, dyrektor handlowy Deante, przedstawia proces odświeżenia wizerunku jako „jeden z wielu elementów większego procesu”. Jak podkreśla, firma wciąż się rozrasta, stąd też pomysł na uspójnienie wyglądu ekspozycji i opakowań, by tym samym „dodać asortymentowi jeszcze bardziej profesjonalną oprawę”.

Poprzednie logo

Jak wyjaśnia marka w komunikacie, do tożsamości wizualnej wprowadzono nutę nowoczesności, ale w taki sposób, by zachować znane już klientom wartości marki – solidność, nowoczesny design i dążenie do najwyższej jakości. „Nie zapominamy o naszej wieloletniej tradycji, ale jednocześnie dostrzegamy zmieniające się otoczenie oraz standardy komunikacji we współczesnych mediach” – wyjaśnia Wiktor Kołysko, kierownik działu marketingu Deante.

Nową identyfikację wizualną przygotowano we współpracy ze studiem kreatywnym Baobaby. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj