piątek, 15 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościPolski Komitet Olimpijski ma nową dyrektor marketingu i komunikacji

Polski Komitet Olimpijski ma nową dyrektor marketingu i komunikacji

Z początkiem czerwca 2023 roku stanowisko rzecznika prasowego oraz dyrektora marketingu i komunikacji w Polskim Komitecie Olimpijskim objęła dr Katarzyna Kochaniak-Roman. W tej roli odpowiada za całość działań związanych z promocją oraz marketingiem PKOl, a także komunikacją organizacji z dziennikarzami.

Do tej pory funkcję dyrektorki marketingu i komunikacji PKOl pełniła Dorota Gajewska.

Kochaniak-Roman jest ekspertką public relations i marketingu sportowego, specjalistką od komunikacji, w tym komunikacji kryzysowej. W ostatnich latach zajmowała się komunikacją i marketingiem w agencjach sportowych: Inside-Outside PR oraz Arskom, gdzie pełniła funkcje zarządzające. Realizowała projekty dla polskich i międzynarodowych marek, takich jak Nestle Polska, PZLA, PZMot, HMD Global, Biofarm, Louvre Hotels Group, PZPN, Budimex, Vastint czy ING.

Wcześniej, przez trzy lata, była rzeczniczką prasową Ministerstwa Sportu i Turystyki oraz doradczynią Ministra Sportu i Turystyki. Pracowała także jako PR Managerka Mistrzostw Europy Koszykarzy – EuroBasket 2009 Poland oraz rzeczniczka prasowa Polskiego Związku Motorowodnego i Narciarstwa Wodnego.

Kochaniak-Roman  doświadczenie zdobywała także jako rzeczniczka prasowa i specjalistka ds. PR Polskiego Związku Koszykówki, rzeczniczka prasowa 46. Międzynarodowego Turnieju w Koszykówce Mężczyzn – Mazovia Cup. W 2006 roku została specjalistką ds. PR Polskiego Związku Piłki Siatkowej, gdzie pełniła również funkcje dyrektorki ds. PR Ligi Światowej, dyrektorki ds. PR GE Money Bank Warsaw Open z cyklu Swatch FIVB World Tour oraz dyrektorki ds. PR Turnieju Kwalifikacyjnego do Mistrzostw Świata Juniorek, Spała 2007. Co więcej, przez półtora roku pełniła także funkcję Sekretarz Generalnej Polskiego Związku Zapaśniczego.

Ma także doświadczenie w mediach – przez półtora roku była zastępcą redaktora naczelnego miesięcznika „Polska Siatkówka”. Przez cztery lata w „Magazynie Olimpijskim” – miesięczniku Polskiego Komitetu Olimpijskiego – była dziennikarką i sekretarzem redakcji. Na początku zawodowej drogi współpracowała z redakcją sportową radia BBC, gdzie współtworzyła cotygodniowy trzygodzinny program jako dziennikarz i wydawca oraz komentowała wydarzenia z boisk siatkarskich i koszykarskich.

Kochaniak-Roman jest absolwentką Instytutu Dziennikarstwa WDiNP UW i doktorem nauk humanistycznych – obroniła pracę doktorską z zakresu PR-u w sporcie. Jest też wykładowcą akademickim na Wydziale Dziennikarstwa i Bibliologii UW. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj