niedziela, 22 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościPolskie jurorki będą oceniać projekty podczas Cannes Lions 2018

Polskie jurorki będą oceniać projekty podczas Cannes Lions 2018

Wśród jurorów tegorocznej edycji konkursu Cannes Lions znalazły się Agnieszka Bacińska, CEO Walk PR, i Agnieszka Klimczak, Creative Director J. Walter Thompson Group Poland.

Agnieszka Bacińska będzie oceniała projekty w kategorii PR. Z branżą public relations związana jest od 15 lat. Pracuje jako strategiczny doradca w zakresie budowania wizerunku marek, firm i zarządów organizacji. Specjalizuje się w projektach integrujących różne obszary komunikacji marketingowej wychodzące poza tradycyjnie rozumiane działania PR. Bacińska to też przewodnicząca Cannes Lions Young Creatives 2018 w kategorii PR.

Agnieszka Bacińska

Agnieszka Klimczak będzie natomiast oceniała prace w kategorii Brand Experience & Activation. Jeden z jej pierwszych „printów” wygrał polską edycję Young Creatives. Klimaczak zdobyła ponad 20 nagród w konkursie KTR, w tym Grand Prix KTR w 2016 roku za projekt „Remember”. W 2015 roku zdobyła pierwszego lwa w Cannes dla agencji FCB Warsaw. W 2017 roku stworzony przez nią dla AXA projekt SmartBell znalazł się pośród 35 najbardziej innowacyjnych projektów na świecie i był nominowany do Cannes Innovation Lions. Zdobył ostatecznie w Cannes dwa lwy, a także dwie nagrody Grand Prix na Festiwalu Golden Drum.

Agnieszka Klimczak

Tegoroczna edycja Cannes Lions odbędzie się w dniach 18-22 czerwca 2018 roku w Palais des Festivals w Cannes, we Francji. (pp)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj