Wśród jurorów tegorocznej edycji konkursu Cannes Lions znalazły się Agnieszka Bacińska, CEO Walk PR, i Agnieszka Klimczak, Creative Director J. Walter Thompson Group Poland.
Agnieszka Bacińska będzie oceniała projekty w kategorii PR. Z branżą public relations związana jest od 15 lat. Pracuje jako strategiczny doradca w zakresie budowania wizerunku marek, firm i zarządów organizacji. Specjalizuje się w projektach integrujących różne obszary komunikacji marketingowej wychodzące poza tradycyjnie rozumiane działania PR. Bacińska to też przewodnicząca Cannes Lions Young Creatives 2018 w kategorii PR.
Agnieszka Bacińska
Agnieszka Klimczak będzie natomiast oceniała prace w kategorii Brand Experience & Activation. Jeden z jej pierwszych „printów” wygrał polską edycję Young Creatives. Klimaczak zdobyła ponad 20 nagród w konkursie KTR, w tym Grand Prix KTR w 2016 roku za projekt „Remember”. W 2015 roku zdobyła pierwszego lwa w Cannes dla agencji FCB Warsaw. W 2017 roku stworzony przez nią dla AXA projekt SmartBell znalazł się pośród 35 najbardziej innowacyjnych projektów na świecie i był nominowany do Cannes Innovation Lions. Zdobył ostatecznie w Cannes dwa lwy, a także dwie nagrody Grand Prix na Festiwalu Golden Drum.
Agnieszka Klimczak
Tegoroczna edycja Cannes Lions odbędzie się w dniach 18-22 czerwca 2018 roku w Palais des Festivals w Cannes, we Francji. (pp)