Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Polskie miasta jednoczą się pod hasłem #WeWillWait. trwa kampania #citywillwait, która łączy metropolitalne organizacje turystyczne w gdańsku, warszawie, poznaniu i łodzi. prowadzone działania są związane z przeciwstawianiem się negatywnym skutkom kryzysu wywołanego pandemią koronawirusa. inicjatywa od połowy marca 2020 roku skupia się na promocji miast kanałami online organizacji turystycznych i ich podmiotów członkowskich, z wykorzystaniem mediów społecznościowych i portali turystycznych. akcję rozpoczęła gdańska organizacja turystyczna pod hasłem #gdanskwillwait. „bardzo cieszymy się, że tak wielu turystów odwiedza każdego roku gdańsk i inne polskie miasta. jednak zawsze ich zdrowie i bezpieczeństwo są dla nas najważniejsze. dlatego gdańska organizacja turystyczna zainicjowała akcję #citywillwait. chcemy, aby goście chętnie nas odwiedzali, ale dopiero wówczas, kiedy obecna sytuacja się uspokoi i wszyscy znów będziemy bezpieczni. gdańsk może poczekać jeszcze trochę na turystów. w końcu ma ponad 1000 lat” – tłumaczy łukasz wysocki, prezes gdańskiej organizacji turystycznej. inicjatywa i hasło cieszą się zainteresowaniem, dlatego też zostały rozszerzone na kolejne miasta. tym samym do kampanii przystąpiły również organizacje turystyczne w warszawie, poznaniu i łodzi. #citywillwait jest formułą otwartą, co oznacza, że w każdej chwili działania mogą zostać poszerzone o następnych członków – w ten sposób do inicjatywy dołącza także lublin, a współudział zadeklarował toruń. w ramach akcji miasta publikują posty na facebooku i instagramie, by w ten sposób dotrzeć do jak największej liczby odbiorców. akcja ma podtrzymać zainteresowanie i zapraszać odbiorców do podróży po polskich miastach niedługo po zniesieniu aktualnie obowiązujących ograniczeń w przemieszczaniu się. to także obietnica dla turystów, że miasta będą przygotowane na ich goszczenie po okresie epidemii. w kampanii promowane są przede wszystkim produkty turystyczne i atrakcje w miejskich lokalnych organizacjach turystycznych, takie jak: muzea, instytucje kultury, hotele i obiekty noclegowe, parki rozrywki, centra handlowe, galerie sztuki czy wydarzenia. pojawiły się również propozycje odkrywania miast online za pomocą wirtualnych spacerów, panoram i gier miejskich. „kluczem akcji jest współpraca, zarówno lokalnie, z branżą turystyczną, która przeżywa kryzys, ale także z innymi miastami. #wewillwait to jednak nie tylko kampania wizerunkowa, lecz także pretekst do wymiany doświadczeń i zainicjowania wspólnych działań w przyszłości. to wreszcie sposób, w jaki komunikujemy dziś nowe terminy przekładanych konferencji i kongresów, co jest dobrze odbierane przez organizatorów i uczestników, bo w tym trudnym czasie daje nadzieję na powrót do czerpania radości ze spotkań” – dodaje jan mazurczak, prezes poznańskiej lokalnej organizacji turystycznej. organizatorzy tłumaczą również, że takie działania pomogą turystyce krajowej „odbić się” po obecnym kryzysie i doprowadzić do jej unowocześnienia i rozwoju. ich zdaniem okres po epidemii może stać się okazją do odkrycia piękna kraju na nowo. (kd).
Trwa kampania #CityWillWait, która łączy metropolitalne organizacje turystyczne w Gdańsku, Warszawie, Poznaniu i Łodzi. Prowadzone działania są związane z przeciwstawianiem się negatywnym skutkom kryzysu wywołanego pandemią koronawirusa. Inicjatywa od połowy marca 2020 roku skupia się na promocji miast kanałami online organizacji turystycznych i ich podmiotów członkowskich, z wykorzystaniem mediów społecznościowych i portali turystycznych.
Akcję rozpoczęła Gdańska Organizacja Turystyczna pod hasłem #GdanskWillWait. „Bardzo cieszymy się, że tak wielu turystów odwiedza każdego roku Gdańsk i inne polskie miasta. Jednak zawsze ich zdrowie i bezpieczeństwo są dla nas najważniejsze. Dlatego Gdańska Organizacja Turystyczna zainicjowała akcję #CityWillWait. Chcemy, aby goście chętnie nas odwiedzali, ale dopiero wówczas, kiedy obecna sytuacja się uspokoi i wszyscy znów będziemy bezpieczni. Gdańsk może poczekać jeszcze trochę na turystów. W końcu ma ponad 1000 lat” – tłumaczy Łukasz Wysocki, prezes Gdańskiej Organizacji Turystycznej.
Inicjatywa i hasło cieszą się zainteresowaniem, dlatego też zostały rozszerzone na kolejne miasta. Tym samym do kampanii przystąpiły również organizacje turystyczne w Warszawie, Poznaniu i Łodzi. #CityWillWait jest formułą otwartą, co oznacza, że w każdej chwili działania mogą zostać poszerzone o następnych członków – w ten sposób do inicjatywy dołącza także Lublin, a współudział zadeklarował Toruń. W ramach akcji miasta publikują posty na Facebooku i Instagramie, by w ten sposób dotrzeć do jak największej liczby odbiorców.
Akcja ma podtrzymać zainteresowanie i zapraszać odbiorców do podróży po polskich miastach niedługo po zniesieniu aktualnie obowiązujących ograniczeń w przemieszczaniu się. To także obietnica dla turystów, że miasta będą przygotowane na ich goszczenie po okresie epidemii. W kampanii promowane są przede wszystkim produkty turystyczne i atrakcje w miejskich lokalnych organizacjach turystycznych, takie jak: muzea, instytucje kultury, hotele i obiekty noclegowe, parki rozrywki, centra handlowe, galerie sztuki czy wydarzenia. Pojawiły się również propozycje odkrywania miast online za pomocą wirtualnych spacerów, panoram i gier miejskich.
„Kluczem akcji jest współpraca, zarówno lokalnie, z branżą turystyczną, która przeżywa kryzys, ale także z innymi miastami. #WeWillWait to jednak nie tylko kampania wizerunkowa, lecz także pretekst do wymiany doświadczeń i zainicjowania wspólnych działań w przyszłości. To wreszcie sposób, w jaki komunikujemy dziś nowe terminy przekładanych konferencji i kongresów, co jest dobrze odbierane przez organizatorów i uczestników, bo w tym trudnym czasie daje nadzieję na powrót do czerpania radości ze spotkań” – dodaje Jan Mazurczak, prezes Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej.
Organizatorzy tłumaczą również, że takie działania pomogą turystyce krajowej „odbić się” po obecnym kryzysie i doprowadzić do jej unowocześnienia i rozwoju. Ich zdaniem okres po epidemii może stać się okazją do odkrycia piękna kraju na nowo. (kd)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Polskie miasta jednoczą się pod hasłem #WeWillWait. trwa kampania #citywillwait, która łączy metropolitalne organizacje turystyczne w gdańsku, warszawie, poznaniu i łodzi. prowadzone działania są związane z przeciwstawianiem się negatywnym skutkom kryzysu wywołanego pandemią koronawirusa. inicjatywa od połowy marca 2020 roku skupia się na promocji miast kanałami online organizacji turystycznych i ich podmiotów członkowskich, z wykorzystaniem mediów społecznościowych i portali turystycznych. akcję rozpoczęła gdańska organizacja turystyczna pod hasłem #gdanskwillwait. „bardzo cieszymy się, że tak wielu turystów odwiedza każdego roku gdańsk i inne polskie miasta. jednak zawsze ich zdrowie i bezpieczeństwo są dla nas najważniejsze. dlatego gdańska organizacja turystyczna zainicjowała akcję #citywillwait. chcemy, aby goście chętnie nas odwiedzali, ale dopiero wówczas, kiedy obecna sytuacja się uspokoi i wszyscy znów będziemy bezpieczni. gdańsk może poczekać jeszcze trochę na turystów. w końcu ma ponad 1000 lat” – tłumaczy łukasz wysocki, prezes gdańskiej organizacji turystycznej. inicjatywa i hasło cieszą się zainteresowaniem, dlatego też zostały rozszerzone na kolejne miasta. tym samym do kampanii przystąpiły również organizacje turystyczne w warszawie, poznaniu i łodzi. #citywillwait jest formułą otwartą, co oznacza, że w każdej chwili działania mogą zostać poszerzone o następnych członków – w ten sposób do inicjatywy dołącza także lublin, a współudział zadeklarował toruń. w ramach akcji miasta publikują posty na facebooku i instagramie, by w ten sposób dotrzeć do jak największej liczby odbiorców. akcja ma podtrzymać zainteresowanie i zapraszać odbiorców do podróży po polskich miastach niedługo po zniesieniu aktualnie obowiązujących ograniczeń w przemieszczaniu się. to także obietnica dla turystów, że miasta będą przygotowane na ich goszczenie po okresie epidemii. w kampanii promowane są przede wszystkim produkty turystyczne i atrakcje w miejskich lokalnych organizacjach turystycznych, takie jak: muzea, instytucje kultury, hotele i obiekty noclegowe, parki rozrywki, centra handlowe, galerie sztuki czy wydarzenia. pojawiły się również propozycje odkrywania miast online za pomocą wirtualnych spacerów, panoram i gier miejskich. „kluczem akcji jest współpraca, zarówno lokalnie, z branżą turystyczną, która przeżywa kryzys, ale także z innymi miastami. #wewillwait to jednak nie tylko kampania wizerunkowa, lecz także pretekst do wymiany doświadczeń i zainicjowania wspólnych działań w przyszłości. to wreszcie sposób, w jaki komunikujemy dziś nowe terminy przekładanych konferencji i kongresów, co jest dobrze odbierane przez organizatorów i uczestników, bo w tym trudnym czasie daje nadzieję na powrót do czerpania radości ze spotkań” – dodaje jan mazurczak, prezes poznańskiej lokalnej organizacji turystycznej. organizatorzy tłumaczą również, że takie działania pomogą turystyce krajowej „odbić się” po obecnym kryzysie i doprowadzić do jej unowocześnienia i rozwoju. ich zdaniem okres po epidemii może stać się okazją do odkrycia piękna kraju na nowo. (kd).