sobota, 23 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościPolskie nagrody konsumentów w Londynie: ruszyły zgłoszenia do Polish Choice 2017

Polskie nagrody konsumentów w Londynie: ruszyły zgłoszenia do Polish Choice 2017

To już trzecia edycja projektu, który polega na głosowaniu internautów na wcześniej zgłoszone nominacje. Organizatorem plebiscytu jest Zetha Media, wydawca największych mediów polskojęzycznych poza granicami Polski

Głosowanie odbywa się w 16 kategoriach podstawowych.  Dodatkową – tworzy Super Polish Choice – przyznawany firmie, która zbierze największą ilość głosów spośród wszystkich nominowanych we wszystkich kategoriach .

„Poprzednie edycje pokazały, że udział w plebiscycie jest ważny nie tylko dla marek, które stabilnie funkcjonują na brytyjskim rynku, ale także dla tych polskich biznesów – w tym często startupów, które powoli planują swoją ekspansję na rynek brytyjski. Wsparcie promocyjne, jakie firmy uczestniczące otrzymują od patronów i organizatora, a także możliwość networkingu na londyńskiej gali, są nie do przecenienia. Pozwalają bowiem na budowanie zaufania i trwałych więzi z brytyjskim klientem, z polskich konsumentów w Wielkiej Brytanii tworząc naturalnych ambasadorów swoich produktów i usług” – mówi Anna Godek-Biniasz, dyrektor zarządzająca Zetha Media, organizator przedsięwzięcia.

Wszystkie nominowane marki i zwycięzcy w poszczególnych kategoriach honorowani są nagrodami w czasie londyńskiej gali.

Plebiscyt podzielony jest na etapy:
Etap I – czas zgłaszania kandydatów: do 28 lutego 2017 (do godz. 23.59 GMT)
Etap II – głosowanie online: 1 marca – 31 marca 2017 r. (do godz. 23.59 GMT)
Gala finałowa Polish Choice 2017 i wręczenie nagród: 29 kwietnia 2017 roku w Londynie

Zgłoszenia do plebiscytu przyjmowane są zarówno od marek, jak i klientów do końca lutego, za pośrednictwem formularza on-line na stronie www.polishchoice.co.uk.

PRoto.pl jest patronem wydarzenia. (red)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj