To już trzecia edycja projektu, który polega na głosowaniu internautów na wcześniej zgłoszone nominacje. Organizatorem plebiscytu jest Zetha Media, wydawca największych mediów polskojęzycznych poza granicami Polski
Głosowanie odbywa się w 16 kategoriach podstawowych. Dodatkową – tworzy Super Polish Choice – przyznawany firmie, która zbierze największą ilość głosów spośród wszystkich nominowanych we wszystkich kategoriach .
„Poprzednie edycje pokazały, że udział w plebiscycie jest ważny nie tylko dla marek, które stabilnie funkcjonują na brytyjskim rynku, ale także dla tych polskich biznesów – w tym często startupów, które powoli planują swoją ekspansję na rynek brytyjski. Wsparcie promocyjne, jakie firmy uczestniczące otrzymują od patronów i organizatora, a także możliwość networkingu na londyńskiej gali, są nie do przecenienia. Pozwalają bowiem na budowanie zaufania i trwałych więzi z brytyjskim klientem, z polskich konsumentów w Wielkiej Brytanii tworząc naturalnych ambasadorów swoich produktów i usług” – mówi Anna Godek-Biniasz, dyrektor zarządzająca Zetha Media, organizator przedsięwzięcia.
Wszystkie nominowane marki i zwycięzcy w poszczególnych kategoriach honorowani są nagrodami w czasie londyńskiej gali.
Plebiscyt podzielony jest na etapy:
Etap I – czas zgłaszania kandydatów: do 28 lutego 2017 (do godz. 23.59 GMT)
Etap II – głosowanie online: 1 marca – 31 marca 2017 r. (do godz. 23.59 GMT)
Gala finałowa Polish Choice 2017 i wręczenie nagród: 29 kwietnia 2017 roku w Londynie
Zgłoszenia do plebiscytu przyjmowane są zarówno od marek, jak i klientów do końca lutego, za pośrednictwem formularza on-line na stronie www.polishchoice.co.uk.
PRoto.pl jest patronem wydarzenia. (red)