27 listopada 2023 roku Polskie Towarzystwo Kardiologiczne ogłosiło konkurs ofert na świadczenie usług z zakresu PR oraz budowania wizerunku.
Celem współpracy ma być skonstruowanie przejrzystego wizerunku PTK – jako profesjonalnej, obiektywnej, wiarygodnej organizacji opiniotwórczej. Wybrana agencja ma zająć się opracowaniem i prowadzeniem stałej kampanii medialnej dotyczącej problematyki chorób układu sercowo-naczyniowego.
Zrzeszenie chce, by agencja promowała jego aktywności w zakresie dostarczania i organizacji opieki zdrowotnej nad pacjentami. Do jej zadań należeć będzie również promowanie i upowszechnianie osiągnięć kardiologii w Polsce i na świecie.
Co więcej, towarzystwo chce współpracować z parlamentem, organizacjami rządowymi i pozarządowymi w kreowaniu efektywnego systemu profilaktyki, diagnostyki i leczenia chorób serca. Planuje zintensyfikować współdziałanie z interesariuszami takimi jak Ministerstwo Zdrowia, Narodowy Fundusz Zdrowia, Agencja badań Medycznych, Agencja Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji, a także z towarzystwami naukowymi realizującymi podobne cele statutowe. Do jego założeń należy również współdziałanie z organizacjami reprezentującymi grupy pacjentów.
PTK zależy na promowaniu działań w zakresie powszechnej edukacji obejmującej profilaktykę, diagnostykę i leczenie chorób układu sercowo-naczyniowego w naszym kraju. Towarzystwo zamierza zainicjować programy i badania mające na celu zmniejszenie wskaźników umieralności i chorobowości na owe choroby.
PTK oczekuje, że agencje zainteresowane współpracą przedstawią swoje propozycje w formie pisemnej oraz prezentacji PowerPoint, którą dołączą do oferty. Organizacja spodziewa się zaprezentowania projektów promowania jej wizerunku, „w tym działań poprawiających postrzeganie PTK jako partnera interesariuszy systemu opieki zdrowotnej zarówno publicznych jak i społecznych” – czytamy na stronie internetowej. Towarzystwo chce zdefiniować minimalny zakres działań medialnych niezbędnych do realizacji założonego celu. Zależy mu na promowaniu PTK w mediach społecznościowych oraz tradycyjnych (ogólnodostępnych i specjalistycznych).
Organizacja wymaga również, że agencja przedstawi propozycję działań promocyjnych związanych z corocznymi obchodami Światowego Dnia Serca i innymi tego typu inicjatywami. Zakłada, że oferta będzie zawierać propozycje konkretnych działań, z uwzględnieniem jubileuszu 70-lecia powstania PTK, którego obchody zostaną zaplanowane na wiosnę 2024 roku.
Umowa z wybraną agencją zostanie zawarta na dwa lata. Zgłoszenia przyjmowane są do 15 grudnia 2023 roku do godziny 12:00.
Szczegółowe informacje znajdują się na stronie. (an)